تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815018731




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتوبوس نفت اختصاصی دایی شد (عکس)


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: اتوبوس نفت اختصاصی دایی شد (عکس)
سرمربی نفت تهران ترجیح داده اردوی تیمش را در شهر مادری خود برپا کند. به گزارش "ورزش سه"، علی دایی همانند فصل قبل تیم خود را دیر انتخاب کرد اما با این وجود در چهار هفته اخیر عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشت و توانست 3 امتیاز از بازی با پدیده و 2 امتیاز مقابل استقلال تهران و استقلال خوزستان را کسب کند تا رده پنجم جدول را در اختیار داشته باشد.
نفت بازیکنان مطرح فصل گذشته خود از جمله علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، وحید امیری، علی قربانی و ... را از دست داد اما دایی با پُر کردن جای خالی آنها شکل تیمش را بهتر کرد تا امیدشان به حضور در جمع تیم‌های بالای جدول بیشتر شود.
این تیم که تمرینات پیش فصل خود را دیر شروع کرده بود از امروز راهی سرعین اردبیل شده تا در دو نوبت صبح و عصر تمرینات بدنسازی و تاکتیکی انجام دهد.
دایی که محبوبیت زیادی در شهرش دارد به محض ورود به اردبیل و شهرستان سرعین مورد استقبال قابل توجه اردبیلی‌ها قرار گرفت؛ مسؤولان نفت تهران نیز که از این موضوع آگاهی داشتند روی اتوبوس تیمشان چند عکس دایی زدند تا مردم اردبیل ارتباط بیشتری با نفت در 12 روزی که آنجا اردو دارد برقرار کنند.    

 

 

 



23:55  1395/05/26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن