تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):تقوای خدا پیشه کنید و دینتان را با ورع و تقوا حفظ کنید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813138721




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعویض لوله‌های فرسوده باعث جلوگیری از هدر رفت 50 مترمکعب آب‌شده است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: تعویض لوله‌های فرسوده باعث جلوگیری از هدر رفت 50 مترمکعب آب‌شده است
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان پارسیان از تعویض 200 متر لوله‌های فرسوده مجتمع ساحلی این شهرستان و جلوگیری از هدر رفت 50 مترمکعب آب خبر داد.
حسن قاسم‌زاده بیان کرد: هزینه این عملیات 200 میلیون ریال بوده که از اعتبارات داخلی صرف شده است. وی افزود: جمعیت ساکن در این مجتمع دو هزار و 500 نفر است که شامل 5 روستای بستانو، شیو، جغدان، اسکله جواد الائمه و زیارت می‌شود. این مسئول در ادامه با تأکید بر نیاز به تعویض لوله‌های فرسوده شبکه‌های روستایی عنوان کرد: به دلیل شرایط آب و هوایی استان هرمزگان میزان فرسودگی لوله‌ها بسیار بالاتر از سایر استان‌هاست و همچنان شهرستان پارسیان نیازمند تعویض 5 هزار متر لوله دارد. مدیر امور آبفار شهرستان پارسیان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط بحرانی آب در کشور و استان همچنین کمبود منابع آبی مصرف‌کنندگان به‌ویژه در بخش روستایی باید با مصرف صحیح آب در بخش کشاورزی و یا دام از هدر رفت آب جلوگیری کنند.  




تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن