تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن از اندك خدا خشنود مى شود و بسيارش او را ناراحت نمى كند و منافق از اندك خدا نا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817180725




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرزندگی و پویایی در دانشگاه فرهنگیان جاری و ساری است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سرپرست دانشگاه فرهنگیان: سرزندگی و پویایی در دانشگاه فرهنگیان جاری و ساری است سرپرست دانشگاه فرهنگیان گفت: انسان های واقع بین می توانند سرزندگی و پویایی را در دانشگاه فرهنگیان ببینند که جاری و ساری است و ما نیز از این سرزندگی که در تمام اعضا و جوارح دانشگاه وجود دارد، خوشحالیم.
۱۳۹۵ دوشنبه ۲۵ مرداد ساعت 13:46

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، محمود مهرمحمدی در افتتاحیه نخستین جشنواره ورزش های همگانی و بازی های بومی محلی با تبریک میلاد امام رضا (ع) اظهارکرد: در کنار دانشجو معلمان سراسر کشور لحظاتی شاد و با طراوت در این فضا تجربه  شد که در آن موازین فرهنگی و ارزشی هم لحاظ شد و بدین ترتیب میتوان گفت شاهد یک برنامه دارای بار فرهنگی مثبت بودیم که باید از برگزار کنندگان تشکر کرد.   وی از همه کسانی که  از ابتدایِ ایده پردازی تا تحقق و اجرا به این جشنواره کمک کردند، به ویژه دانشجو معلمانی که با حضور خود به این برنامه امکان وقوعی دادند، افزود: این جشنواره یکی از ابتکارات بخش تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان و زیر مجموعه معاونت دانشجویی است، که برای اولین بار برگزار می شود و می توان برنامه امشب را رونمایی از این ابتکار جدید ورزشی و فرهنگی تلقی کرد.
 
 
سرپرست دانشگاه فرهنگیان اضافه کرد: البته ابتکارات دیگری نیز در حوزه تربیت بدنی اجرا شده یا در آینده شاهد آن خواهیم بود که از آن میان به برگزاری جشنواره بازی های آموزشی و تربیتی میتوان اشاره کرد.
 
 
مهرمحمدی با تاکید بر اینکه فعالیت های ابتکاری نشانه این است که دانشگاه فرهنگیان مجموعه ای سرزنده و پویاست، تصریح کرد: شاهد این شادی و سرزندگی همین ابتکارات است، این مطلبی است که همه نا باید به آن توجه داشته باشیم؛ چراکه برخی افراد غیرمنصف صحبت از خمودی و رخوت دانشگاه فرهنگیان و بی انگیزگی دست اندرکاران برای توسعه  آن می کنند.
 
 
وی خاطرنشان کرد: انسان های واقع بین می توانند سرزندگی و پویایی را در دانشگاه فرهنگیان ببینند که جاری و ساری است و ما نیز از این  سرزندگی و پویایی که در تمام اعضا و جوارح دانشگاه وجود دارد، خوشحالیم.
 
 
مهرمحمدی با اشاره به برخی حواشی غیرمنصفانه ی ایجاد شده پیرامون ورود دانشگاه فرهنگیان به دفترچه اننخاب رشته کنکور سراسری امسال و تاخیری که در این ورود ایجاد شده بود، گفت: خوشحالیم که امسال تعداد قابل توجهی دانشجو معلم از طریق کنکور سراسری و آزمون استخدامی وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند و عزم و اراده دولت در محوریت تربیت نیروی انسانی برای نظام تعلیم و تربیت کشور از طریق ین دانشگاه پا برجاست.
 
 
وی اضافه کرد: نگاه دولت تدبیر و امید به دانشگاه فرهنگیان همواره مثبت و توام با پشتیبانی و حمایت بوده است.
 
 
سرپرست دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: باید همگی به سهم خودمان در راستای رشد و کمال و توسعه دانشگاه حرکت کنیم و به صورت اثباتی و در سایه اقدام و عمل  در برابر دیدگاه ها و هجمه های غیرمنصفانه بایستیم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن