تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819904608




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز رسمی لیگ‌های فوتبال قم در سال ۹۵ از امروز


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رئیس هیئت فوتبال استان قم در گفتگو با مهر خبر داد:
آغاز رسمی لیگ‌های فوتبال قم در سال ۹۵ از امروز

لیگ برتر فوتبال قم


شناسهٔ خبر: 3741663 - دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶
استانها > قم

.jwplayer{ display: inline-block; } قم - رئیس هیئت فوتبال استان قم از آغاز رسمی لیگ‌های فوتبال استان قم از امروز با برگزاری یک مسابقه در ورزشگاه تختی خبر داد. کریم بهرامی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت:  مسابقات رسمی فوتبال در استان قم در سال ۹۵ از امروز با آغاز لیگ فوتبال جوانان استان قم آغاز می‌شود و  تیم‌های حاضر در این مسابقات از امروز تا چند ماه آینده درگیر مسابقات رده سنی جوانان می‌شوند.

وی افزود: دیدار افتتاحیه لیگ فوتبال جوانان استان قم از ساعت ۱۸ امروز دوشنبه با برگزاری یک دیدار مهم بین تیم‌های آبادگران و هنگ در ورزشگاه تختی قم برگزار می‌شود و از فردا، در این ورزشگاه یک بازی از لیگ جوانان و یک بازی از لیگ نوجوانان انجام خواهد شد.

رئیس هیئت فوتبال استان قم گفت: مسابات لیگ جوانان به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و پس از پایان درو گروهی، ۳ تیم برتر هر گروه به دور دوم صعود می‌کنند و در نهایت ۶ تیم حاضر در دور نهایی بار دیگر به شکل دوره‌ای با هم روبرو خواهند شد تا تکلیف قهرمان لیگ جوانان استان قم مشخص شود. بهرامی بیان داشت: بر اساس برنامه در لیگ جوانان استان قم در گروه یک به ترتیب قرعه تیم‌های افشین، سهیل، آبادگران، سفیر، آرمان، هنگ، اتحاد و پیمان قرار گرفته‌اند و در گروه دوم نیز تیم‌های سفید زاگرس، پناه آفرین، هما، صبا، پیام، سیاه جامگان، عقاب پردیسان و آریا حضور دارند.

وی عنوان کرد: در لیگ نوجوانان نیز سهیل، پیام، هنگ، شاهین، سفیر، عقاب، اتحاد، افشین و سیاه جامگان حضور خواهند داشت ضمن این که به دلیل حضور تیم جوانان صبا در لیگ دسته اول کشور، تیمی که تحت عنوان صبا در لیگ جوانان حاضر است در صورت کسب عناوین اول تا سوم در لیگ جوانان استان قم از مزایای کسب این عنوان استفاده نمی‌کند و تیم پایین‌تر از صبا جایگزین آن خواهد شد.

رئیس هیئت فوتبال استان قم تصریح کرد: فصل گذشته در رده سنی جوانان تیم فوتبال آبادگران به مقام قهرمانی دست پیدا کرد و در رده سنی نوجوانان، تیم سیاه جامگان توانست به مقام قهرمانی دست پیدا کند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن