تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819087263




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در دهه اول خردادماه صورت گرفت برگزاری کلاس‌های آموزشی ورزش و 3 دوره میزبانی در آبادان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در دهه اول خردادماه صورت گرفتبرگزاری کلاس‌های آموزشی ورزش و 3 دوره میزبانی در آبادان
خبرگزاری فارس: برگزاری کلاس‌های آموزشی ورزش و 3 دوره میزبانی در آبادان
رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان از برگزاری سه کلاس آموزشی و سه میزبانی در دهه اول خردادماه در این شهرستان خبر داد.

پیمان ادیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان در تشریح عملکرد اداره ورزش و جوانان آبادان در دهه نخست خردادماه، اظهار کرد: در هفته گذشته رقابت‌های جایزه بزرگ تنیس روی میز شهدای اروند با حضور ملی پوشان تیم ملی ایران و کره جنوبی در حضور رئیس این فدراسیون برگزار شد.

وی ادامه داد: در این رقابت‌ها که  با حضور 6 تنیس‌باز ملی‌پوش از دو کشور ایران و کره جنوبی و هشت تنیس‌باز برتر استان خوزستان و آبادان برگزار شد، در نهایت «نیما عالمیان» ورزشکار ایرانی راه یافته به المپیک 2016 برزیل در دیدار پایانی برابر «نوشاد عالمیان» دیگر ورزشکار راه یافته به المپیک، با نتیجه 4 بر 2 پیروز شده و بر سکوی قهرمانی قرار گرفت.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان تصریح کرد: همچنین «افشین نوروزی» دیگر ملی‌پوش خوزستانی کشورمان به همراه «واحد مالمیری» به‌صورت مشترک بر سکوی سومی قرار گرفتند و «سروش امیری نیا» تنیس‌باز آبادانی و ملی‌پوش تیم ملی جوانان که در لیگ دسته دوم آلمان حضور دارد عنوان چهارمی را کسب کرد.

ادیبی افزود: در دیگر رویداد ورزشی آبادان در هفته گذشته یک دوره رقابت‌های رنکینگ پاکت بیلیارد قهرمانی کشوری در این شهرستان برگزار شد که این مسابقات در پایان با قهرمانی آبادان به‌پایان رسید.

وی عنوان کرد: در رشته بسکتبال نیز یک دوره کلاس داوری درجه سوم به میزبانی هیئت بسکتبال آبادان برگزار شد که از سراسر کشور برای حضور در این کلاس به آبادان مراجعه کردند.

این مسؤول گفت: همچنین در همین رشته، یک دوره کلاس مربیگری درجه سه بسکتبال به مدرسی «محمدرضا اسلامی» به میزبانی هیأت بسکتبال آبادان برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان یادآور شد: مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاه‌های آبادان نیز که به مناسبت یادواره سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در آبادان برگزار شد با قهرمان باشگاه تن‌آور آبادان به‌کار خود پایان داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین یک‌دوره کلاس غواصی مختص بانوان در استخر خلیج‌فارس آبادان برگزار شد و در آینده نزدیک نیز کلاس غواصی آقایان نیز در همین مکان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/72013/ت40

95/03/09 :: 10:23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن