تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819360444




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روشن: برخی‌ در استقلال دنبال منافع شخصی هستند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: روشن: برخی‌ در استقلال دنبال منافع شخصی هستند
پیشکسوت استقلال با بیان اینکه عده‌ای از نتیجه نگرفتن این تیم در چهار هفته اول لیگ خوشحال هستند، گفت: این آقایان دنبال منافع شخصی‌شان هستند تا فرد دلخواه خود را جانشین منصوریان کنند.
به گزارش نامه نیوز ، حسن روشن در خصوص وضعیت تیم فوتبال استقلال در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر گفت: باید بپذیریم که آبی پوشان شرایط خوبی در جدول ندارند. کادرفنی باید از این تعطیلات یکماهه بهترین استفاده را برده و مشکلات عدم هماهنگی را خصوصا در خط دفاع برطرف کند. برای استقلال زیبنده نیست که از چهار بازی تنها دو امتیاز کسب کند. منصوریان باید هر چه زودتر مشکلات تیمش را برطرف کند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: البته آبی پوشان در ابتدای راه لیگ هستند و باید به کادرفنی فرصت دهیم تا کارش را ادامه دهد و با صحبت هایی مبنی بر تعویض سرمربی، تمرکز منصوریان را بهم نزده و اجازه دهیم او در تعطیلات پیش رو نقاط ضعف تیمش را برطرف کند.

روشن در خصوص تعویض سرمربی گفت: در هیچ جای دنیا یک مربی را با چهار بازی تعویض نمی کنند و اجازه می دهند که سرمربی تیم کارش را ادامه داده و بعد در این خصوص تصمیم می‌گیرند، اما متاسفانه برخی در استقلال به دنبال منافع شخصی خودشان هستند و از پایان هفته سوم به دنبال این بودند تا مربی دلخواهشان را جانشین منصوریان کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته شده منصوریان نیاز به یک دستیار قوی دارد، خاطرنشان کرد: هر مربی این اختیار را دارد که خودش کادر فنی اش را انتخاب کند و منصوریان هم با همین کادر فنی در نفت نتایج قابل قبولی کسب کرده بود پس به این دستیاران اعتماد دارد و همین اطمینان باعث شده تا با همین کادر راهش را ادامه دهد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که برخی در باشگاه به دنبال آوردن فرد مورد نظرشان برای استقلال هستند، گفت: متاسفم که بعضی آقایان آنقدر خام و بی تجربه هستند و تنها به دلیل منافع شخصی می خواهند برای مردم خودشان را قهرمان یا منجی استقلال نشان دهند و با حاشیه سازی برای سرمربی آن هم در هفته چهارم که لیگ به طور کامل جا نیفتاده، تیم را بهم ریخته و از آب گل آلود ماهی گرفته و این ذهنیت را به وجود آورند که سرمربی فعلی نمی تواند در استقلال موفق بوده و با این روش مردم را مقابل سرمربی قرار داده تا بتوانند فرد مورد نظر خودشان را به استقلال بیاورند.

روشن در خصوص خط دفاع استقلال نیز افزود: در اینکه خط دفاع آبی پوشان در چهار هفته اول متزلزل بوده است، شکی نیست و آنها نتوانستند عملکرد مثبتی در چهار دیدار نخست لیگ داشته باشند، اما مطمئنم با توجه به تعطیلی پیش رو، کادر فنی می تواند نقاط ضعف خط دفاعی را برطرف کرده تا با آمادگی کامل روانه لیگ شوند.

وی در پاسخ به این پرسش که منصوریان گفته با صلابت به لیگ باز خواهیم گشت، نظر شما چیست؟ اظهار کرد: نه تنها من بلکه همه علاقمندان به استقلال بر روی این صحبت منصوریان حساب ویژه ای باز کردیم و فکر می کنم منصوریان با شناخت کاملی که از بازیکنانش دارد، اینطور قاطعانه از بازگشتی باصلابت به لیگ صحبت کرده است.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص شرایط لیگ پس از پایان هفته چهارم گفت: بخواهیم از ابتدای لیگ راجع به مسائل فنی تیم‌ها صحبت کنیم، کمی زود است، اما تا پایان هفته چهارم، تراکتور، پرسپولیس، ذوب آهن و نفت آبادان عملکرد قابل قبولی داشته و حرف های زیادی در آینده برای گفتن خواهند داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال و بازیکنان جدید برای برطرف کردن نقاط ضعفش احتیاج دارد یا خیر، گفت: این را باید سرمربی پاسخگو باشد؛ زیرا او با بازیکنانش کار کرده و شناخت خوبی از آنها دارد و مطمئنم اگر صلاح بداند که با گرفتن بازیکن جدید نقاط ضعف تیمش برطرف خواهد شد، حتما این کار را خواهد کرد.

روشن در پایان ضمن تشکر از هواداران استقلال اظهار کرد: به تمام هواداران به خاطر درک بالایشان تبریک می گویم زیرا آنها در این چهار هفته که استقلال نتایج خوبی کسب می کرد، از تیمشان حمایت کرده و اجازه ندهند برخی افراد فرصت طلب بین کادر فنی، بازیکنان و آنها شکاف ایجاد کرده و مطمئنم این حمایت جواب خواهد داد و استقلال به روزهای خوبش باز خواهد گشت.



منبع: مهر


۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن