تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، نيرنگباز، زيانبار و شكّاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814673290




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای طرح تابلوی حجاب در مراکز آموزشی دخترانه سمنان


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: اجرای طرح تابلوی حجاب در مراکز آموزشی دخترانه سمنان
معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان سمنان از اجرای طرح تابلوی حجاب در مراکز آموزشی دخترانه شهرستان سمنان خبر داد.
 حجت‌الله یحیایی با اشاره به اجرای طرح تابلوی حجاب در مراکز آموزشی دخترانه شهرستان سمنان در سال تحصیلی 96-95 با هدف ترویج فرهنگ حجاب و عفاف شهرستان سمنان، آشنایی هر چه بیشتر دانش‌آموزان با الگوها و نمونه‌های عینی حجاب و عفاف در سطح مدارس دخترانه را هدف اصلی این طرح عنوان کرد.
معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان سمنان گفت: این طرح با همکاری بسیج و جمعی از فعالان فرهنگی شهرستان سمنان اجرایی خواهد شد و در آن با نصب نوشته طراحی‌شده توسط این حوزه در مراکز آموزشی و سپس با همکاری فعال دانش‌آموزان به‌صورت روزانه مطالب هدایت‌شده‌ای نصب و مورداستفاده دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت.
یحیایی همچنین گفت: در ادامه اجرای این طرح و طی چندین مرحله با برگزاری مسابقات و جشنواره‌هایی به دانش‌آموزان فعال و محجبه هدایای ارزشمندی تعلق خواهد گرفت.
معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان سمنان ضمن درخواست از مدیران مراکز آموزشی دخترانه شهرستان سمنان برای همکاری فعال با مجریان این طرح در مدارس، یادآور شد: اجرای طرح عروسک باحجاب من و دیوارنویسی و نقاشی‌های دیواری با موضوع حجاب و عفاف، از برنامه‌های معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی شهرستان سمنان است که با قوت بیشتر و در سطح وسیع‌تری از مراکز آموزشی انجام خواهد شد.
استان سمنان بیش از 112 هزار دانش‌آموز دارد که در حدود یک هزار واحد آموزشی  تحصیل می‌کنند.




تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن