تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820039012




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موراتا، رهبر هجومی رئال در سوپر کاپ


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: ورزش سه:  کریس رونالدو و گرت بیل به طور قطعی در دیدار فینال غایب خواهند بود و بنزما نیز در دیدار برابر بایرن به علت مصدومیت غایب بود و بعید است به این دیدار برسد.
 
اگرچه موراتا در دیدارهای تدرکاتی مادرید نتوانسته گلزنی کند، اما آمار و ارقام خوبی به جای گذاشته و زیدان را مجاب به استفاده از وی در نوک پیکان هجومی کهکشانی ها کرده است.
 
زیزو قصد دارد تا استفاده از قد بلند موراتا و قدرت سرزنی وی، از این فوروارد سابق یووه به عنوان مهاجم نوک در ترکیب خودش استفاده کند.
 
کریس رونالدو هنوز نتوانسته بعد از مصدومیت در فینال یورو، آمادگی لازم را به دست بیاورد و با توجه به غیبت احتمالی بنزما و بیل، هر سه ضلع مثلث هجومی مادریدی ها در این دیدار غایب خواهند بود.
 
بنزما همچنان از مصدومیت از ناحیه لگن که در اواخر فصل قبل هم درگیر آن بود رنج برده و زیزو به بیل اجازه داده تا تعطیلات خود را تمدید کند.
 
احتمالا زیدان در این دیدار از سیستم 1-4-1-4 استفاده کرده و موراتا را در نوک خط حمله قرار خواهد داد. مودریچ، وازکز، ایسکو و خامس نیز موراتا را در امر گلزنی یاری خواهند کرد.




۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن