تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيّت مؤمن بهتر از عمل او و نيت منافق بدتر از عمل اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814588459




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خوش‌خبر: موسوی ناراحت و پشیمان است


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری تسنیم: امیر خوش‌خبر در مورد عدم حضور سعید معروف، سیدمحمد موسوی و شهرام محمودی، بازیکنان تیم ملی والیبال ایران در مراسم افتتاحیه المپیک 2016 ریو اظهار داشت: ربط دادن عدم حضور ملی‌پوشان والیبال در مراسم رژه افتتاحیه به موضوع لباس کاروان اشتباه محض بود.

وی ادامه داد: محمد موسوی تا صبح نخوابیده و از بازتاب بد مطلبی که در شبکه‌های اجتماعی نوشته شده، ناراحت و پشیمان است.

خوش‌خبر همچنین خاطر نشان کرد: حضور در رژه الزامی نیست. برای مثال تعدادی از ورزشکاران، دوچرخه‌سواران و احسان روزبهانی هم در رژه شرکت نکردند تا برای مسابقه خود خسته نشوند، اما اینکه با نوشتن مطالبی در شبکه‌های اجتماعی بخواهیم شرکت نکردن خود را به موضوع لباس ارتباط دهیم، اشتباه محض است.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران در خاتمه تصریح کرد: این درست که لباس من اندازه  نبود و نتوانستم آن را بپوشم، اما این مسئله نمی‌تواند دلیلی برای حضور نیافتن در رژه برای دیگران باشد. نوشتن مطلب در شبکه‌های اجتماعی و ناراحت کردن مردم درست نیست.




۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن