تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 14 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813983549




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاج: به جام جهانی نرویم روی فوتبال‌مان خاک مرده ریخته می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



تاج: به جام جهانی نرویم روی فوتبال‌مان خاک مرده ریخته می‌شود
روز نو : در آستانه سفر تیم ملی فوتبال ایران به ایتالیا مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال به همراه محمدرضا ساکت، رئیس سازمان تیم‌های ملی در اردوی این تیم حاضر شدند. به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال،رئیس فدراسیون فوتبال معتقد است که اگر تیم ملی به جام جهانی نرود عواقب بسیار بدی برای فوتبال ایران خواهد داشت.مهدی تاج با اعلام حمایت دوباره فدراسیون فوتبال از کارلوس کی‌روش و تیم ملی گفت:« فدراسیون فوتبال به‌صورت جدی بنای حمایت از مجموعه تیم ملی را دارد و این حمایت چه از تیم ملی و چه از سرمربی آن ادامه خواهد داشت.کی‌روش یک مربی با دانش و بسیار سیستماتیک است. به‌نظر من دو نکته بارز در وی وجود دارد. یکی اینکه شخصیت بسیار کاریزماتیکی دارد و دیگری اینکه کار خود را به شکلی بسیار سیستماتیک پیش می‌برد.»رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اضافه شدن جواد نکونام به کادر فنی تیم ملی خاطر نشان کرد:« این موضوع از قبل مورد موافقت بنده و سرمربی تیم ملی بود، اما به‌دلایلی این موضوع کمی عقب افتاد. به‌هر حال این بازی روزگار است که یک روز یک نفر در میدان بازی می‌کند و یک روز به دنیای مربیگری می‌رود. حضور نکونام در تیم ملی به‌زعم من اتفاق بسیار خوبی بود که رخ داد و باید بگویم این موضوع با پیشنهاد کی‌روش بود. من به نکونام هم گفتم که این انتخاب به‌طور کامل مورد حمایت فدراسیون فوتبال است. آقای میکاییل هم را که امروز در اردو دیدم، هر چند به‌طور کامل در جریان موضوع اضافه شدن او به کادر تیم ملی بودم.»
وی ادامه داد: هر اتفاق و هر نتیجه‌ای رقم بخورد، حمایت ما از تیم ملی بسیار جدی است و امیدوارم با کادر فهیمی که داریم و بازیکنان بسیار خوبی که در اختیار مجموع تیم ملی است، به بهترین شکل ممکن بازی‌ها را آغاز کنیم. اگر خدایی ناکرده تیم ملی نتواند به جام جهانی برود، خاک مرده‌ای بر کل لیگ و فوتبال ایران ریخته می‌شود. ما آن روزهای سخت را قبلاً تجربه کرده‌ایم و به همین دلیل است که حالا اهمیت تیم ملی را به‌خوبی درک می‌کنیم. از سرمربیان باشگاه‌ها نیز تشکر باید کرد، چرا که به بهترین شکل ممکن از تیم ملی فوتبال حمایت می‌کنند.






تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن