تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات قدرت، انصاف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821172384




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانش آموزان می توانند در عرصه خبرنگاری کارهای بزرکی انجام دهند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک: دانش آموزان می توانند در عرصه خبرنگاری کارهای بزرکی انجام دهند معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک در مراسم تجلیل از دانش آموزان خبرنگار ناحیه یک گفت: خبرگزاری دانش آموزی پانا می تواند بزرگترین خبرگزاری دنیا باشد .
۱۳۹۵ شنبه ۲۳ مرداد ساعت 14:02

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا کرمانشاه، صمد ملکی معاون پرورشی  و فرهنگی آموزش و پرورش ناحیه یک در مراسم تجلیل از خبرنگاران دانش آموز در این ناحیه گفت: دانش آموزان از انرژی و استعداد بالایی برخوردار هستند و می توانند در عرصه خبرگزاری و اطلاع رسانی کارهای بزرگی انجام دهند. ملکی با اشاره به برنامه های متعدد ی که در آموزش و پرورش اجرا می شود گفت: اگر دانش آموزان در زمینه خبرنگاری آموزش های لازم را ببینند می توانند فعالیت های آموزش و پرورش را از طریق خبرگزاری پانا اطلاع رسانی کنند و این یک فعالیت بزرگ فرهنگی محسوب می شود.
این مسئول با اشاره به اهداف خبرگزاری پانا در جهت آموزش خبرنگاران گفت : تربیت اجتماعی، بالا رفتن سطح آگاهی دانش آموزان از جامعه ، تقویت قوه شنیداری، مهارت تند نویسی و همچنین ایجاد زمینه کارآفرینی در زمینه های رسانه ایی تنها بخش کوچکی از اهداف پانا محسوب می شوند و اگر ما موفق شویم برای 10 دانش آموز از این طریق شغل ایجاد کنیم به نوعی یک موفقیت بزرگ محسوب می شود .
وی با اشاره به ظرفیت خبرگزاری پانا جهت ایجاد بستری برای رشد فرهنگی دانش آموزان گفت: فعالیت های دانش آموزان نباید تنها به محیط بسته کلاس درس و مدرسه محدود شود و دانش آموزان باید با انجام کارهای پرورشی و خارج از مدرسه به سمت بالا رفتن تربیت اجتماعیگام بردارند و نحوه ایجاد تعامل درست با افراد مختلف را یاد بگیرند.
ملکی همچنین افزود: در مدارس ما اتفاقات بزرگ و خوبی می افتد که اگر خبری شوند مدارس دیگر نیز تشویق می شوند و این نوعی ارتقا سطح آموزشی و پرورشی نیز محسوب می شود .
وی در ادامه با اشاره به فعالیت های پرورشی آموزش و پرورش ناحیه یک در مدت معاونت خود گفت: برگزاری دوره آموزش خبرگزاری پانا برای حدود 100 نفر از دانش آموزان در 4 کلاس مختلف ، افزایش گروه های تشکیلات دانش آموزی پیشتازان و فرزانگان از 5 گروه به 95 گروه در مدت یکسال، برگزاری دو دوره 32 ساعته و 24 ساعته آموزش ضمن خدمت برای مربیان تشکیلات دانش آموزی ناحیه یک از جمله برنامه های اجرا شده در این مدت است که بر خلاف تنگنا های مالی موفق شده ایم شاخص فعالیت های پرورشی را به طور چشمگیری ارتقا دهیم.
ملکی همچنین افزود: در مراسم استقبال از سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه 22 مدرسه در آموزش و پرورش ناحیه یک با لباس های به رنگ پرچم و به صورت هماهنگ همسرایی کردند.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن