تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819406083




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماجرای جذب یک اوکراینی از زبان خوردبین


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرآنلاین: جذب بازیکنان اوکراینی پرسپولیس، حرف و حدیث‌های زیادی به راه انداخته است.

دو بازیکن اوکراینی پرسپولیس حواشی زیادی را به راه انداخته‌اند. آنها هیچ شباهتی به فوتبالیست ها ندارند اما برانکو می‌گوید فیلم این دو بازیکن را دیده و این دو با نظر او جذب شده اند. اما خیلی ها دوست دارند ماجرای جذب این دو بازیکن را از زبان پرسپولیسی ها بشنوند. به تازگی ویدئویی از یکی از مصاحبه های خوردبین سرپرست پرسپولیس منتشر شده که نشان می دهد سیستم جذب بازیکن در ایران، چقدر ساده است!

او فاش کرد مدیر برنامه این بازیکن در اوکراین اول با او صحبت کرده است: «این فرد به‌عنوان یک ایرانی در اردوی اوکراین با من آشنا شد و به من خیلی محبت کرد. حتی لطف کرد و من و چند نفر از بچه‌ها را تا جایی رساند! بعد هم معلوم شد ایشان مدیربرنامه بازیکنان است. به من موضوع را گفت و به او گفتم باید با برانکو صحبت کنی، چون سرمربی می‌داند در کدام نقاط مشکل دارد و بازیکن می‌خواهد.»

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه گفت: «پای فرد دیگری هم در میان نبود. برانکو با دیدن فیلم بازی این دو نفر گفت که حتماًَ به پرسپولیس بیایند. به‌نظر من هر دو بازیکن خوب هستند،‌ به‌خصوص آن بازیکن مدافع. البته همه فکر می‌کنند این بازیکن چاق است و اضافه وزن دارد، اما اگر بدنش «بریزد» مهره جایگزین خوبی برای تیم خواهد بود.»





۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن