تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820280091




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منصوريان روي لبه تيغ


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: منصوريان روي لبه تيغ
هفته چهارم رقابت‌هاي ليگ برتر هم نتوانست براي استقلال خوش‌يمن باشد و آبي‌پوشان در حالي راهي تعطيلات ليگ مي‌شوند كه منصوريان روي لبه تيغ قرار دارد.
نویسنده : دنيا حيدري 


هفته چهارم رقابت‌هاي ليگ برتر هم نتوانست براي استقلال خوش‌يمن باشد و آبي‌پوشان در حالي راهي تعطيلات ليگ مي‌شوند كه منصوريان روي لبه تيغ قرار دارد. آن هم در حالي كه پرسپوليس‌، رقيب ديرينه آبي‌پوشان به‌رغم مشكلات حاشيه‌اي كه دارد، با كسب سومين برد صدرنشين جدول رده‌بندي باقي ماند.
 
تساوي شرايط منصوريان را سخت‌تر كرد
منصوريان، روند ناكامي‌هايش در استقلال را با تساوي يك بر يك مقابل سايپا ادامه داد تا همچنان هجمه انتقادها عليه او باشد. استقلال اين روزها نه بازي زيبايي به نمايش مي‌گذارد و نه امتيازاتي كه بايد را مي‌گيرد. به طوري‌كه حتي خرمگاه، مربي تيم نيز در انتقاد به نتايج، عملكرد و جايگاه اين تيم در قعر جدول با كسب تنها دو امتياز از چهار بازي گذشته مي‌گويد كه عملکرد استقلال جاي هيچ دفاعي نگذاشته است. در واقع هم همين‌طور است و آبي‌پوشان برابر سايپا نيز نتوانستند حداقل براي جلب رضايت هواداران اين تيم هم كه شده با ارائه يك بازي زيبا تن به شكست دهند. تعطيلات ليگ البته فرصت مناسبي خواهد بود براي استقلال كه تغييراتي در اين روند داده و با تفكراتي تازه به ميدان بيايد براي جبران مافات، اما قبل از يك شروع متفاوت، منصوريان بايد در جلسه‌اي با كادر مديريتي باشگاه، در خصوص نتايج استقلال توضيحاتي را ارائه دهد، چراكه طبق گفته‌هاي زماني، عضو هيئت مديره استقلال، دوشنبه جلسه‌اي در باشگاه برگزار خواهد شد در خصوص وضعيت تيم. جلسه‌اي كه مي‌تواند اولتيماتوم جدي باشگاه به منصوريان باشد. چراكه پيش از اين نيز درخواست‌هايي مبني بر بركناري منصوريان شده بود و حالا با كسب دومين تساوي قبل از تعطيلي ليگ، منصوريان بايد براي پاسخگويي به سؤالات و انتقادهاي هيئت مديره برابر آنها بنشيند. آن هم در حالي كه افتخاري، سرپرست تازه روي كار آمده باشگاه نيز اگر چه قول حمايت داده اما از ايجاد تغييرات در صورت لزوم نيز حرف مي‌زند: «از اعضاي تيم و كادرفني حمايت مي‌كنيم و خواسته‌ايم كه در يک ماه آينده وضعيت بهتري پيدا کنند، اما نمي‌توان به شرايط بي‌تفاوت بود و اگر نياز به تقويت کادر فني باشد اين کار را مي‌کنيم.» صحبت‌هايي كه بعد از تساوي برابر سايپا در هفته چهارم نشان داد كه منصوريان روي لبه تيغ قرار دارد و اگر هرچه سريع‌تر تغييراتي در استقلال و روند نتيجه‌گيري تيم ايجاد نكند، شايد نخستين مربي باشد كه در اين فصل، نيمكت تيمي كه روي آن نشسته را از دست مي‌دهد.
 
با شكست صبا، پرسپوليس دو رقمي شد
پيروزي يك بر صفر برابر صباي قم نشان داد، بيرون از مستطيل سبز اگرچه اوضاع پرسپوليس بابت خريدهاي پرحرف و حديثش چندان جالب نيست و چنگي به دل نمي‌زند، اما درون زمين هنوز شرايط بر وفق مراد برانكو و تيم اوست. پرسپوليس كه برخلاف هميشه، ليگ شانزدهم را با برد شروع كرد، بعد از تساوي مقابل فولاد در هفته دوم، توانست روند مثبتي را در پيش گرفته و دو برد پياپي برابر گسترش فولاد و سپس صباي قم به دست آورد تا به عنوان تنها تيم 10 امتيازي ليگ، صدرنشيني خود را حفظ كند اما به‌رغم روند خوبي كه اين تيم در ليگ شانزدهم در پيش گرفته، هنوز هم نتوانسته عملكرد قابل قبولي در خط حمله خود به نمايش بگذارد. به طوري‌كه در بازي برابر صبا نيز در حالي با به ثمر رساندن يك گل به پيروزي دست يافت كه فرصت‌هاي بي‌شماري را از دست داد. فرصت‌هايي كه با اندكي دقت مي‌توانست يك برد پرگل را براي اين تيم در پي داشته باشد اما مثل هميشه برباد رفت و بدون شك اگر برانكو در تعطيلات ليگ چاره‌اي براي اين مسئله نينديشد، هدر دادن موقعيت‌ها در خط حمله، شرايط را براي سرخپوشان در ادامه ليگ سخت خواهد كرد.
 
ديگر بازي‌ها
در ديگر بازي‌ها پنج‌شنبه، نفت آبادان كه اين فصل نتايج خوبي به دست آورده، بعد از پيروزي برابر استقلال و بسته نگه داشتن دروازه خود مقابل تراكتور، سپاهان را نيز از سد راه برداشت تا با هشت امتياز، سكوي سوم جدول را به دست آورد. در دربي تبريز هم  تراكتورسازان موفق شدند ماشين‌سازي را با حساب 2 بر صفر از سد راه بردارند. ديدار تيم‌هاي ذوب‌آهن- گسترش فولاد و همچنين سايپا- پديده نيز با نتيجه مشابه يك بر يك به پايان رسيد. استقلال خوزستان نيز در ديداري خانگي، برابر نفت تهران به تساوي 2بر 2 رضايت داد تا ميانه‌دار جدول باشد.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن