تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند به شكل شما و اموال شما نگاه نمى كند بلكه به دلها و اعمال شما توجه مى نمايد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802411847




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانش آموزان فریب برخی کلاس های کنکور را نخورند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رتبه سوم کنکور تجربی: دانش آموزان فریب برخی کلاس های کنکور را نخورند دانش آموز شیرازی دارنده رتبه سوم کنکور در گروه آزمایشی علوم تجربی گفت: به دانش آموزان که خود را برای آزمون ورود به دانشگاه آماده می کنند توصیه می کنم که فریب برخی تبلیغات درباره کلاس های کنکور را نخورند.
۱۳۹۵ جمعه ۲۲ مرداد ساعت 12:06

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا فارس، سهیل محمدی در گفت و گو با ایرنا افزود: متاسفانه فضای بدی را در ارتباط با کلاس های خصوصی در شهر شیراز شاهد هستیم و برخی متولیان کلاس های کنکور به دروغ به دانش آموزان اعلام می کنند که فلان دانش آموز رتبه برتر کنکور در کلاس های ما شرکت می کرده است.
دانش آموز مدرسه شهید دستغیب یک ناحیه دو آموزش و پرورش شیراز اظهار کرد: شخصا شاهد بودم که برخی دانش آموزان فریب این تبلیغات و ادعاهای نادرست را خورده اند و به خاطر نتایج نامناسب تحصیلی و کنکور، روانه بیمارستان شده اند.
دارنده رتبه تک رقمی کنکور 95 گفت: به کنکوری ها توصیه می کنم که به جای توجه به مشاوره ها و گروه های مافیایی ارائه دهنده کلاس های کنکور، از تجربه دانش آموزان برتر شرکت کننده در کنکور و همچنین مشاوران معتمد مدرسه خود بهره گیرند چرا که گاه مدیران مدرسه بیشتر از خود دانش آموزان، برای موفقیت آنها دلسوزی می کنند.
محمدی که متولد 1377 است اظهار کرد: به کنکوری ها همچنین توصیه می کنم که در فرایند آمادگی برای کنکور، مراقب جیب پدرشان باشند. ** تلاش دانش آموز و لطف خدا، عوامل اصلی موفقیت
این دانش آموز شیرازی درباره موفقیت خود در کسب رتبه سوم کشور در گروه آزمایشی علوم تجربی گفت: تلاش و استعداد دانش آموز نخستین شاخص برای موفقیت وی در کنکور است و البته قبل از همه چیز، لطف خداوند باید شامل حال فرد شود.
محمدی با قدردانی از زحمات پدر و مادر خود، کمک های والدین را از دیگر عوامل موفقیت در کنکور دانست و افزود: در مراحل بعدی، تلاش های معلمان و شرکت در کلاس خصوصی در درس هایی که نیاز به تقویت درسی وجود دارد می تواند در موفقیت در کنکور تاثیرگذار باشد.
وی ادامه داد: من تنها در سه درس در کلاس خصوصی شرکت کردم و در سایر درس ها تنها از مطالبی که معلمان خوبم در مدرسه به من آموختند بهره گرفتم و ضمناً مشاور برای کنکور نداشتم.
دارنده رتبه سوم گروه آزمایشی علوم تجربی گفت: سه معلم خصوصی در درس های فیزیک، عربی و ریاضی داشتم و من از آنها و دیگر معلمانم در دوره تحصیل و همچنین از پشتیبان و پشتیبان ویژه ام که یک کانون فرهنگی خصوصی است سپاسگزارم. ** از فضای مجازی برای حل مشکلات درسی استفاده می کردم
محمدی افزود: روزانه حدود 13 ساعت در روزهای تعطیل و در روزهای تشکیل کلاس در مدرسه روزانه حدود هفت ساعت برای موفقیت در کنکور، مطالعه می کردم.
او که رتبه 43 منطقه یک کنکور در گروه آزمایشی زبان انگلیسی را نیز به دست آورده است، همچنین گفت: در مدت زمان آمادگی برای کنکور، از شبکه پیام رسان ارتباطی مانند تلگرام برای ارتباط با دوستان و حل مسائل درسی هم استفاده می کردم اما کمتر با دوستان درباره مسائل غیردرسی صحبت می کردیم.
محمدی در پاسخ به این پرسش که چه رشته ای را برای تحصیل در دانشگاه انتخاب می کند، گفت: به احتمال زیاد، رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران را به عنوان انتخاب نخست برمی گزینم.
سهیل محمدی دانش آموز شیرازی بنا بر نتایج اعلامی سازمان سنجش آموزش کشور، تنها دانش آموز تک رقمی استان فارس در آزمون سراسری ورود به دانشگاه ها (کنکور) سال 95 بود.
در کنکور پارسال، هفت تن از دانش آموزان فارس موفق به کسب رتبه تک رقمی شده بودند.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن