تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815166944




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشن بادباک‎ها فردا در کردکوی گلستان برگزار می‎شود


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: جشن بادباک‎ها فردا در کردکوی گلستان برگزار می‎شود
عضو تشکل دوستداران طبیعت جهان‎نما گفت: به مناسبت «روز محیط‎‌بان» جشن بادباک‎ها در روز جمعه در شهرستان کردکوی برگزار می‎شود.
آفتاب‌‌نیوز : زهرا عقیلی اظهار کرد: همزمان با ولادت با سعادت امام رضا(ع) که «روز محیط‎‌بان» نام گرفته است جشن بادباک‎ها در زمین پاک شهرستان کردکوی در روز جمعه برگزار خواهد شد.


وی تصریح کرد: مراسم جشن بادبادک‎ها در روز جمعه ساعت 17 در محل زمین پاک شهرستان کردکوی برای دومین بار همزمان با ولادت حضرت ثامن‎الحجج که به ضامن آهو ملقب شده است برگزار خواهد شد.


عقیلی با بیان اینکه این مراسم بهانه‎ای است تا از زحمات کسانی که آن طور که شایسته تقدیر هستند و هنوز در جامعه برای مردم شناخته شده نیستند معرفی شده و از آنها تقدیر شود.


عضو تشکل دوستداران طبیعت جهان‎نما هدف از برگزاری این مراسم را معرفی محیط‌بانان به مردم برشمرد و ابراز داشت: سعی می‎کنیم در مراسم پرواز بادباک‎ها وظایف و مسئولیت‎های محیط بانان را به مردم معرفی کنیم.


وی افزود: شرکت‎کنندگان در این مراسم با ساختن بادباک‎هایشان به زمین پاک شهرستان کردکوی می‎آیند و با هدف کاهش زباله در طبیعت در این مراسم شرکت خواهند کرد.


عقیلی با بیان اینکه بعد از مراسم پرواز بادباک‎ها برنامه‎های متعددی انجام می‎شود، یادآور شد: دعوت از طنزپردازان استان گلستان و مراسم پاسداشت 119 محیط بان شهید در سراسر کشور از جمله برنامه‎هایی است که در این شهرستان برگزار خواهد شد.
منبع: فارس




۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن