تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819000614




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امیرآبادی: منصوریان توقعات را بالا برد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری تسنیم: مهدی امیرآبادی در مورد شروع ضعیف استقلال در لیگ برتر گفت: اعتقاد من این است که هواداران باید پشت تیم باشند و از استقلال حمایت کنند، ولی متأسفانه تماشاگران ما تحمل ندارند. اعتقاد من این است که منصوریان در ابتدای لیگ برتر با مصاحبه‌هایش توقعات را بالا برد. او از جذب ستاره‌ها حرف زد و حتی به شکست دادن پرسپولیس در دربی هم اشاره کرد.


مدافع - هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال ادامه داد: شرایط استقلال با نفت تهران فرق دارد و شاید اینجا برای بازیکنان و مربیان، فرصت نباشد که در ابتدا نتیجه نگیرند و از هواداران و رسانه‌ها بخواهند که زمان زیادی به آنها بدهند. با این حال من معتقدم استقلال تیم خوبی دارد و منصوریان هم می‌تواند در ادامه موفق باشد. استقلال در این بازی در گرمای 50 درجه بازی کرد و کارش سخت بود.


وی تأکید کرد: الان نقش بزرگ‌ترهای تیم و کادر فنی در استقلال مهم است و نباید اجازه بدهند تا تیم وارد حاشیه شود. بازیکنان جدید استقلال هم باید بدانند در چه تیمی بازی می‌کنند، آنها در تیم‌های دیگر فقط در دو بازی دیده می‌شدند، ولی اینجا در 30 بازی دیده می‌شوند. خیلی از ستاره‌ها به استقلال آمدند ولی در یک سال محو شدند.




۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن