تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان بلند مرتبه چون به فهم و دانايى رسد، متواضع مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813234153




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افشای درگیری گیگز با رونالدو بعد از یک دهه


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: ورزش سه: به نقل از میرور، جان فورتنت، هموطن اوله گونار سولسشائر می‌گوید که بازیکن سابق منچستر برای وی از برخورد تند و فیزیکی رایان گیگز با کریستیانو رونالدو و دیدن صحنه درگیری آنها در اردوی منچستر خاطره ای تعریف کرده است. البته نه رایان گیگز از آن دسته بازیکنانی بود که به هم تیمی‌هایش فشار بیاورد نه رونالدو کسی بود که تحت تاثیر کسی قرار بگیرد.
 

افشای درگیری گیگز با رونالدو بعد از یک دهه

 
کریستیانو رونالدو سال 2003 و زمانی که 18سال داشت از اسپورتینگ لیسبون به منچستریونایتد پیوست اما یکی دو سال اول برای او اوضاع چندان خوب پیش نرفت. او با برخی بازیکنان بزرگ و مطرح این تیم مشکلاتی داشت چرا که وی را در رختکن به تمسخر می گرفتند.
برخی بازیکنان همچون فن نیستلروی نیز در رختکن بخاطر تک روی های رونالدو در جریان بازی، با وی درگیر می شدند که باعث به گریه افتادن او می شد. بازیکنان کمی بودند که به حمایت از رونالدو در رختکن بپردازند.
 
قضیه درگیری فیزیکی گیگز و رونالدو به همان سال های اول حضور فوق ستاره فعلی رئال در یونایتد بر می گردد. در پایان یک تمرین، رونالدو در حالیکه مشغول نوشیدن کوکا کولا بود به گیگز می رسد و اسطوره ولزی که از دیدن این صحنه عصبانی شده بود، با رونالدو دست به یقه شده و او را به دیوار می چسباند. گیگز فریاد می زد:" دیگر هرگز این کار را تکرار نکن."
 

افشای درگیری گیگز با رونالدو بعد از یک دهه

 
سولسشائر گفته است که چیز زیاد دیگری از علت آن درگیری نمی داند. رونالدو چندی پیش در یک مصاحبه گفته بود:" با اسکولز، گیگز و ریو فردیناند رابطه خوبی نداشتم چون همیشه مرا به تمسخر می گرفتند؛ با این حال ما باهم توانستیم قهرمان اروپا در سال 2008 شویم."
رونالدو با ذکر این مطلب قصد داشت بگوید که رفاقت و صمیمیت مسی، نیمار و سوارز نمی تواند بصورت قطع، ضامن قهرمانی بارسلونا باشد.




۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن