تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى‏داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804522075




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارائه گزارش سه روزه اجلاس از دید فانی در حضور دکتر روحانی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: ارائه گزارش سه روزه اجلاس از دید فانی در حضور دکتر روحانی وزیر آموزش و پرورش در مراسم اختتامیه سی و سومین اجلاس روسای آموزش و پرورش در حضور دکتر روحانی گزارشی را ارائه کرد.
۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۰ مرداد ساعت 18:37

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا؛ علی اصغرفانی در اختتامیه سی و سومین اجلاس روسای آموزش و پرورش در حضور رئیس جمهور کشورمان که اکنون در حال برگزاری است با اشاره به اینکه این اجلاس یادگار ماندگاری از شهید رجائی و باهنر است اظهار کرد: عنوان این اجلاس آموزش و پرورش ، کانون خلق دنیای آینده است.
وی ادامه داد: آموزش و پرورش مرکز ثقل دنیای آینده است و این شعار برای این اجلاس انتخاب شده که از 18 کار خود را اغاز و امروز سومین روز خود را گذراند.
وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: روز اول این اجلاس به دلیل سفر شما دکتر روحانی به جمهوری اذربایجان در خدمت اسحاق جهانگیری معاون اول شما بودیم روز گذشته 19 مرداد جلسه با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی آغاز شد و امروز صبح نیز در خدمت حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی رئیس تشخیص مصلحت نظام بودیم.
فانی هدف این اجلاس را مروری بر عملکرد سه ساله آموزش و پرورش در دولت یازدهم و جهت گیری آینده آموزش و پرورش دانست و افزود: به دلیل این موضوع میزگردهایی در این اجلاس برگزار کردیم که به برخی از آنها اشاره می کنم.
وی ادامه داد: در میزگرد سند تحول بنیادین با اشاره به فرموده شما دکتر روحانی که سند تحول باید اولویت کار آموزش و پرورش باشد به این موضوع پرداخته شد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: میزگرد بعدی اقتصاد آموزش و پرورش با تاکید براقتصاد مقاومتی بود ، توجه به اقتصاد آموزش و پرورش در زمینه تامین برنامه ، افزایش بهره وری از منابع در اختیار و یافتن منابع جدید در اموزش و پرورش فصل مهمی است که در سه سال اخیر در اموزش و پرورش دنبال شده است.
وی تصریح کرد: با دعوت از سازمان برنامه و بودجه به امر مذکور پرداخته شد و در کنار آن میزگرد بعدی با عنوان آموزش و پرورش گروه های خاص (مدارس خارج از کشور، دانش اموزان استثنایی ، آموزش دختران) مورد بررسی قرار گرفت.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به میزگرد بعدی تحت عنوان ارتقای کیفیت آموزشی وپرورشی افزود: استراتژی آموزش و پرورش در دولت یازدهم ارتقای این موضوع است. تلاش کردیم عوامل موثر در کیفیت را در آموزش و پرورش مورد بررسی قرار دهیم.
فانی ادامه داد: میزگرد بعدی تحت عنوان تربیت معلم و بهبود منابع انسانی تشکیل شد آموزش و پرورشی که قریب به یک میلیون فرهنگی دارد باید کیفیت را در نیروی انسانی داشته باشد .
وزیر آموزش و پرورش گفت: در آموزش و پرورش حدود 99 درصد بودجه صرف پرداخت پرسنلی می شود چرا که رکن اصلی این وزارتخانه نیروی انسانی است .
فانی با اشاره به توسعه مشارکت و بررسی آن در میزگرد بعدی افزود: یکی از سیاست های در اموزش و پرورش دولت یازدهم توسعه مشارکت است همچنین در این اجلاس سه روزه برنامه ای تحت عنوان تریبون آزاد داشتیم که هر یک از روسای آموزش و پرورش به بیان مسائل و پیشنهادهای خود پرداخته و معاونین این وزارتخانه نیز به تناسب پاسخ آن ها را دادند.
فانی با اشاره به اینکه در نظام جدید آموزش و پرورش که امسال به پایه دهم می رسد با اولین دانش اموزان پایه دهم رو به رو می شویم که برای اولین بار 4 درس انسان و محیط زیست ، انسان و سلامت، تفکر و سواد رسانه ای و کارآفرینی به دروس آنها اضافه شده است. درسهایی که به شدت مورد نیاز جامعه است و آموزش و پرورش از آن بی بهره بود .
فانی با بیان اینکه در پایه دهم درس اقتصاد با رویکرد اقتصاد مقاومتی تدوین شده افزود: این درس در پایه دهم اموزش داده می شود.
وی ادامه داد: در برنامه ششم توسعه سند تحول بنیادین مبنای کار قرار گرفته که اجرایی کردن آن از سه سال گذشته آغاز شده است.
وی در این خصوص تاکید کرد: لازمه اجرای متوازن و کامل این سند مشارکت سایر دستگاه ها ، وزارتخانه ها ، نهادها ، ارگان ها مانند صدا و سیما است .
وزیر آموزش و پرورش گفت: پیشنهادی به دولت دادیم که ستادی تحت عنوان ستاد همکاری و پشتیبانی سند تحول بنیادین با مسئولیت معاون اول رئیس جمهور و روسای دستگاه ها و وزرای زیربط تشکیل شود که اگر این موضوع به تصویب برسد می تواند گام موثری درعملیاتی کردن سند باشد.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن