تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زكات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815083341




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چند واحد مجتمع تجاری سلطانیه شیراز به علت تخلف تخریب شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: استان‌ها > فارس - «خبرجنوب» نوشت: همین چند وقت پیش بود که خبر از اجرای حکم تخریب چند طبقهای از هتل آسمان رسید. پروژهای که مدتها باعث شده بود تا مجموعه ارگ کریمخان زند در فهرست جهانی میراث قرار نگیرد.

روز گذشته نيز اين ماجرا براي مجتمع تجاري سلطانيه رقم خورد و برخي واحدهاي تغيير كاربري يافته اين مجتمع توسط ماموران شهرداري تخريب شد. آن گونه كه مسئولان ميگويند بارها بعد از صدور حكم پلمپ اين مجتمع مالكان آن اقدام به شكستن پلمپ ميكردند اما سرانجام پس از قطعي شدن راي كميسيون ماده 100 مبني بر بازگشت بخشهاي تغيير يافته به حالت اوليه ديروز حكم تخريب واحدهاي متخلف اجرا شد.
شهردار منطقه يك در اين زمينه به خبرنگار ما گفت: با توجه به تغيير كاربري در چند بخش از اين مجمتع در طبقه اول و زيرزميني كه در يك مورد صاحب ملك رستوران اين محل را به 7 واحد تجاري تبديل كرده بود. همچنين به دليل تغيير كاربري چند واحد ديگر اين مجتمع، با راي قطعي كميسيون ماده 100 اين واحدها از چند روز قبل پلمپ شده بود كه مالك اقدام به برداشتن پلمپ كرده بود.
اسماعيلي افزود: با توجه به عدم توجه مالك به تذكرات و نيز صدور راي كميسيون ماده 100 مبني بر اعاده بخش هاي تغيير يافته به حالت اوليه اين حكم را اجرا كرديم و البته درخصوص برداشته شدن پلمپ نيز مورد را از جنبه كيفري پيگيري خواهيم كرد.
وي در خصوص تخلف ديگر اين پروژه در تغيير كاربري پاركينگ مجتمع اظهار داشت: بحث تغيير كاربري پاركينگ اين مجمتع در پرونده ديگري در حال پيگيري است و به طور قطع اين كار بايد صورت گيرد و مالك بايد يا نسبت به تامين پاركينگ و تغيير به حالت اوليه اقدام كند. اسماعيلي در پاسخ به اين سوال كه نتيجه بررسي تخلفات ديگر مجتمع هایي از اين دست چه ميشود؟ گفت: در حال حاضر بررسي وضعيت چندين پروژه سطح منطقه در دستور كار قرار گرفته و مسئولان اين پروژه ها بايد بدانند در صورت صدور حكم قطعي كميسيون ماده 100 در خصوص ملك آن ها ما نيز به طور قطع نسبت به اجراي اين احكام بدون هيچ اغماضي اقدام مي كنيم.
شهردار منطقه يك گفت: علاوه بر اين مجتمع طي 2 روز گذشته 17 حكم ديگر كميسيون ماده 100 از جمله حكم باغ
سي گل كه اقدام به تغيير كاربري اين باغ به رستوران كرده بود به اجرا درآمد. وي در پاسخ به اين سوال كه چگونه گواهي پايان كار به اين گونه مجتمع ها داده شده؟ گفت: اين مجمتع ها به هيچ عنوان داراي پايان كار نيستند كه همين امر در آينده و در زمان نقل و انتقالات آن ها را با مشكل مواجه مي كند. 46




چهارشنبه 20 مرداد 1395 - 13:28:45





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن