تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سلام را رواج ده تا خير و بركت خانه ‏ات زياد شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818848044




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سایت باشگاه پرسپولیس دنبال رقابت با رسانه‌ها؟!


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



سایت باشگاه پرسپولیس دنبال رقابت با رسانه‌ها؟!
روز نو : باشگاه پرسپولیس از ابتدای فصل جاری در حمایت از سامانه هواداری خود روابط خود با رسانه ها را دچار چالش کرده است.
 درحالی که همواره باشگاه پرسپولیس روابط خوبی با رسانه ها داشته به تازگی شاهد رفتارها و تصمیماتی از سوی مسئولان این تیم هستیم که جای بسی تعجب دارد.
در شرایطی که مخاطبان تیم پرسپولیس زیاد هستند اما باشگاه در جهت حمایت از سامانه خود که در نوع فعالیت آن شفاف سازی نشده تصمیماتی را گرفته که در نوع خود جالب و البته باعث دور شدن اصحاب رسانه از این تیم شده است.
مسئول روابط عمومی پرسپولیس به دنبال این است که سایت باشگاه با خبرگزاری ها و سایت ها رقابت داشته باشد و به همین دلیل در برنامه های پوششی این تیم چندان اجازه نمی دهد بازیکنان و برانکو با خبرنگاران صحبت کند. او امروز هم مانع صحبت برانکو با خبرنگاران شده و اعلام کرده مصاحبه سرمربی پرسپولیس روی خروجی سایت قرار می گیرد و رسانه ها می توانند از طریق سایت باشگاه این مصاحبه را پوشش دهند که البته اکثر خبرگزاری ها هم در جواب به این حرکت غیر منطقی روابط عمومی باشگاه حاضر به انتشار مصاحبه برانکو نشدند. 
مسئولان پرسپولیس که همه چیز را در حمایت از سامانه خود می بینند رویه ای را در ارتباط با رسانه ها در پیش گرفته اند که سال قبل استقلال رفت اما دود آن فقط به چشم مجموعه آبی ها رفت.
تیم پرسپولیس همیشه مردمی بوده و هست اما مسئولان این باشگاه برای اطلاع رسانی در مورد وضعیت این تیم فقط می خواهند اخبار شسته و رفته خود باشگاه در اختیار عموم قرار گیرد و هرگونه پیگیری از سوی خبرنگاران از نظر مسئولان این باشگاه ناخوشایند است و به مذاقشان خوش نمی آید.  




تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن