تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياران مهدى جوان‏اند و ميان‏سالى در ميان آنان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815068315




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مربی صرب بر بالای سر انصاری‌فرد و شجاعی


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مربی صرب بر بالای سر انصاری‌فرد و شجاعی
همان طور که پیش بینی می شد بعد از سرمربی – مدیر عامل باشگاه پانیونیوس از سمت خود اخراج شد. به گزارش "ورزش سه"، مالک باشگاه پانیونیوس آتن بعد از اخراج اوزونیدیس سرمربی تیم پانیونیوس اعلام کرد به گاگاتسیس – مدیر عامل هم احتیاجی ندارد و بهتر است او هم مثل سرمربی باشگاه را ترک کند و این اتفاق هم رخ داده است.
ماجرا از این قرار است که مربی با هواداران تیم در محل تمرین با لحن بدی صحبت می کند و هواداران به مذاکره وی با باشگاه المپیاکوس معترض بودند و می گفتند سرمربی تیم وقتی با باشگاه قرارداد دارد نباید به باشگاه دیگری وارد مذاکره شود که واکنش های اوزونیدیس برای این مربی گران تمام شد. بعد از انتشار وید ئوی صحبت های سرمربی - باشگاه پانیونیوس اعلام کرد دیگر نیازی به حضور وی نیست و او می تواند به راحتی با باشگاه المپیاکوس وارد مذاکره و عقد قرارداد شود. مدیر عامل هم به این بهانه اخراج شد که نتوانست سرمربی را در جریان پیشنهاد باشگاه المپیاکوس به خوبی هدایت کند و مانع از ایجاد تنش میان سرمربی و هم چنین هواداران شود.
به هر صورت بعد از این اتفاقات دیشب ولادان میلویویچف سرمربی صربستانی تیم اومونیای قبرس در باشگاه پانیونیوس دیده شد. طبیعی است که میان طرفین مذاکراتی صورت گرفته باشد. خبرها رسیده حکایت از این دارد که این مربی صرب امروز به عنوان سرمربی جدید تیم پانیونیوس معرفی خواهد شد.  



10:40  1395/05/20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن