تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دانشمندان وارثان پيامبران هستند
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819470763




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنگنه: تیم اردن،گربه سیاه ایران است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: زنگنه: تیم اردن،گربه سیاه ایران است
ملی پوش بسکتبال گفت: در بازی های فیبا چلنج رقابت با تیم اردن کمی سخت است زیرا تیم اردن گربه سیاه ایران است و همیشه اذیت می کند.


آرمان زنگنه در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران گفت: بازی با تیم های شرق آسیا در رقابت های فیبا چلنج نسبت به تیم های غرب آسیا سخت تر است,زیرا سبک بازی تیم های شرق آسیا سرعتی است و معمولا شوت های آنها به گل تبدیل می شود,همچنین تیم های غرب آسیا همانند تیم ایران فیزیکی بازی می کند 


ملی پوش بسکتبال افزود:تیم ملی بسکتبال چین قرار است در رقابت های فیبا چلنج از تیم دوم خود استفاده کند و تیم دوم چین همانند تیم اولش قوی است و نباید این تیم را ضعیف در نظر گرفت.تیم های ژاپن و چین تایپه,بازیکنان قوی دارد و تیم چین تایپه در ترکیب خود بازیکن آمریکایی دارد که  مهره اصلی تیم به شمار می آید.


زنگنه بیان کرد:آرزو داریم که برابر هواداران خوب بدرخشیم و با قهرمانی در این رقابت ها دل مردم را شاد کنیم و هدف اصلی تیم قهرمانی در فیبا چلنج است اما واقعا قول قهرمانی سخت است، امیدوارم که در خانه ی خود پیروز شویم.


زنگنه درباره بازی های المپیک عنوان کرد:شانس تیم ملی بسکتبال آمریکا برای قهرمانی در المپیک ریو 2016 زیاد است و همچنین تیم های استرالیا و صربستان نسبت به سایر تیم ها بسیار قوی هستند.


زنگنه در پایان درباره لیگ بسکتبال گفت:دوست دارم همانند فصل پیش با تیم پتروشیمی ادامه بدهم اما همه چیز به شرایط باشگاه بر می گردد.





۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن