تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا به سعادت كسى كه عمرش طولانى و كردارش خوب باشد. چنين كسى عاقبتش خوب است؛ ز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819915736




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح های نوین کشاورزی در استان قزوین حمایت می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: استاندار قزوین:
طرح های نوین کشاورزی در استان قزوین حمایت می شوند

قزوین


شناسهٔ خبر: 3736817 - سه‌شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱
استانها > قزوین

.jwplayer{ display: inline-block; } تاکستان- استاندار قزوین گفت: از طرح های نوین کشاورزی که به تولید محصول کیفی با آب کمتر منجر شود و توسعه مکانیزاسیون با جدیت حمایت می کنیم. به گزارش خبرنگار مهر فریدون همتی روز سه شنبه در مراسم بازدید وزیر جهاد کشاورزی از اولین مزرعه کشت شده توسط بذر هیبریدی درروستای جعفرآباد تاکستان گفت:خوشبختانه رابطه عاطفی خوبی بین مزرعه و کشاورزان ایجاد شده که در روند کار تاثیرگذار است. وی افزود:وزیرمحترم جهاد کشاورزی با اطلاع کامل از مشکلات بخش کشاورزی تلاش می کند با امکانات موجود گره گشای دغدغه های کشاورزان باشد و امیدواریم با همراهی بهره برداران در مسیر تولید بخوبی گام برداشته شود.

استاندار در بازدید از مزارع و مجتمع های تولید و بسته بندی محصولات کشاورزی بیان کرد: از طرح هایی که در مسیر رشد و توسعه بخش کشاورزی و با هدف بالابردن سطح کیفی محصولات باشد حمایت و می کنیم و در این راستا برنامه هایی برای افزایش درآمد و صادرات و همچنین اشتغالزایی داریم. همتی تصریح کرد: دولت یازدهم در شرایط سختی عهده دار مسئولیت شده اما با همه سختی ها در اداره امور کشور تاکنون موفق عمل کرده است. وی از تحریم های ظالمانه، توطئه کاهش قیمت نفت و برخی سنگ اندازی ها در داخل و خارج به عنوان موانع دولت در اجرای برنامه یاد کرد و اظهارداشت: با همه سختی ها، دولت تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم و میهن اسلامی به کار گرفته است. همتی، تقویت بخش کشاورزی را از جمله اولویت های مهم دولت یازدهم برشمرد و یادآورشد: دولت هر آنچه را در توان خود داشته برای رشد این بخش بکار گرفته و امیدواریم با همراهی سایر بخشها به نتایج خوبی برسیم.

استاندار گفت: عزم دولت برای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور جدی است و این کار مهم با تقویت و توسعه بخش کشاورزی به نتیجه می رسد. وی در ادامه به ظرفیت های استان قزوین در بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: علاوه بر آب و خاک مناسب، نیروهای انسانی توانمند و علاقه مند به این حوزه ظرفیت های خوبی برای پیشرفت کشاورزی در استان وجود دارد که اگر بخوبی مورد استفاده قرار گرد به نتایج بهتری می رسیم. نماینده عالی دولت در استان اظهار امیدواری کرد با توسعه فعالیت شرکت های دانش بنیان، کشاورزی قزوین متحول و در زمینه های مختلف از جمله کاهش مصرف آب، افزایش تولید و عملکرد نیز به دستاوردهای بزرگی دست یابیم. همتی با اشاره به اختصاص جلسه های هفتگی در استان برای رسیدگی به مسائل و مشکلات بخش کشاورزی، گفت: در این نشست های تخصصی با جزئیات کامل به مسائل کشاورزی توجه می کنیم.

استاندار در پایان با اشاره به هدف گذاری برای افزایش تولید محصولات کشاورزی و رشد محصولات صادراتی استان اظهارداشت: برای حمایت از بخش های مختلف کشاورزی در این استان آمادگی کامل داریم. همتی در سفر یکروزه خود به همراه معاون وزارت جهاد کشاورزی و جمعی از مدیران دستگاه های دولتی از چند مجتمع تولیدی محصولات کشاورزی و دامپروری در شهرستان بوئین زهرا و تاکستان بازدید کردند. استاندار همچنین از مجتمع تولید محصولات کشاورزی و بسته بندی که محصولاتی چون گوجه فرنگی، خربزه و هندوانه را به کشورهای آسیایی صادر می کند و زمینه اشتغالزایی مستقیم ۳۵۰ نفر را با ظرفیت صادرات روزانه ۴ کانتینر فراهم کرده بازدید کرد. همچنین یک مزرعه بزرگ با ظرفیت ۶۰۰ تن انواع صیفی جات در مساحتی بالغ بر۵۰ هکتار که برای ۳۰۰ نفر شغل ایجاد کرده مورد بازدید استاندار قزوین قرار گرفت. همتی در ادامه سفر یکروزه خود به منطقه دامپروری دانسفهان رفت و از نزدیک از طرح توسعه دامپروری این منطقه بازدید بعمل آورد.

در این بازید مشکلات دامداران منطقه مطرح و مقرر شد در جلسات تخصصی  مورد بررسی قرار گرفته و برای حل آنها اقدام شود. استاندار در پایان سفر یک روزه خود به همراه جمعی از مدیران دستگاه های دولتی از یک مجتمع کشت و صنعت که۲۵۰هکتار از اراضی خود را به سیستم آبیاری تحت فشار مجهز کرده و زمینه اشتغالزایی مستقیم ۴۰نفر را فراهم کرده بازدید کرد. در این مجتمع در سال جاری۴۰۰ تن گندم بارانی برداشت شده است.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن