تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815193340




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رفع مصونیت از رئیس پارلمان عراق


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: پارلمان عراق امروز (سه شنبه ) به رفع مصونیت از "سلیم الجبوری" رئیس پارلمان عراق،محمد الکربولی و طالب المعماری نمایندگان این پارلمان رای داد.


به گزارش ایرنا به نوشته پایگاه خبری عراقی السومریه نیوز، نمایندگان پارلمان عراق به لغو مصونیت قضایی سلیم الجبوری رئیس پارلمان، محمد الکربولی و طالب المعماری نمایندگان پارلمان این کشور رای دادند.


پارلمان عراق مصونیت قضایی سلیم الجبوری و تعدادی دیگر از نمایندگان این کشور را به اتهام فساد لغو کرده است.


"خالد العبیدی" وزیر دفاع عراق پیشتر در جلسه استیضاح، اعضای پارلمان این کشور از جمله رئیس پارلمان را به دست داشتن در فساد متهم کرد.


به دنبال اتهام هایی که وزیر دفاع عراق به رئیس پارلمان و برخی مقام های عراقی وارد کردند، حیدرالعبادی نخست وزیر عراق به فوریت دستور ممنوع الخروجی افراد یاد شده را صادر کرد، مساله ای که با مخالفت برخی جریان ها روبه رو شد و اعلام کردند که ممنوع الخروجی از حوزه اختیارات مقام قضایی است.


به دنبال آن دفتر نخست وزیری عراق در بیانیه ای ضمن اصلاح دستور اولی اعلام کرد که این حکم موقتی است تا شورای عالی قضایی تصمیم گیری کند. 


خالد العبیدی در اظهاراتش که با واکنش های متفاوتی از سوی جریان های سیاسی روبه رو شد، اتهام هایی به مقام های یاد شده وارد کرد که در زمره فساد و اقدامات غیر قانونی قرار می گیرد. 


۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن