تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803932670




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد تند لک از کادرفنی تیم‌ملی و کمیته فوتسال


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
انتقاد تند لک از کادرفنی تیم‌ملی و کمیته فوتسال
انتقاد تند لک از کادرفنی تیم‌ملی و کمیته فوتسال سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: به جای اینکه تیم ملی اردویی برگزار کند دورهمی برگزار کردند و علت این همه اصرار را نمی‌دانم.


به گزارش فرهنگ نیوز؛ رضا لک در خصوص صدرنشینی گیتی پسند در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: صدرنشینی ما هم اکنون ارزشی ندارد چرا که تغییر و تحولات زیادی در تیم‌ها به وجود می‌آید و طبیعتا نتایج هم تغییر می‌کند به هر حال خوشحال هستیم که برنامه کوتاه مدت ما جواب داد و توانستیم لیگ را خوب شروع کنیم.

وی ادامه داد: تنها مشکل ما در این هفته بود که باید بازیکنان ما در تیم ملی حاضر می‌شدند. با توجه به اینکه 7 بازیکن ملی پوش داریم و آنها هم دوست دارند که در جام جهانی بازی کنند در این هفته‌ها از خود مراقبت می‌کنند که مصدوم نشوند البته آنها بازیکنان حرفه‌ای هستند و کار ما را هم راه می‌اندازند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در مورد عدم حضور بازیکنان ملی پوش این تیم از ابتدای اردوی تیم ملی خاطرنشان کرد: من واقعا متوجه نشدم که دلیل برگزاری این اردو چه بود. پیش از اینکه این اردو برگزار شود با کادر فنی تیم ملی تماس گرفتیم و در مورد مشکلات تیم خود و همچنین علت برگزاری اردوی چند روزه صحبت کردیم اما نمی‌دانم چرا کادر فنی اصرار داشت که این اردو برگزار شود.

لک یادآور شد: به نظر من این یک دورهمی بود که بازیکنان را دور یکدیگر جمع کردند وگرنه هیچ بازدهی دیگری نداشت. من از بازیکنانم که سوال کردم آنها هم گفتند که موضوع جدید و خاصی نبوده است. متاسفم که به این اندازه ناهماهنگی وجود دارد. کادر فنی تیم ملی پیش از این گفته بود تا هفته چهارم بازیکنان در اختیار باشگاهشان هستند اما ناگهان یک اردوی هماهنگ نشده برگزار می‌شود

وی در مورد اینکه چرا بازیکنانش در روز پایانی اردو حاضر شدند گفت: من اصلا موافق حضور بازیکنانم نبودم اما پس از تماس محمدرضا ساکت مدیر تیم‌های ملی با باشگاه ما بازیکنان در روز پایانی اردو حاضر شدند البته واقعا علت این اصرار را نمی‌دانم که چرا چنین تصمیمی گرفته شد. آقای ساکت هم قبول داشت که ناهماهنگی در برگزاری اردو وجود داشته است.

سرمربی گیتی پسند یادآور شد: برای کادر فنی تیم ملی متاسفم هستم که سلامت بازیکنان برایش اهمیتی ندارد و حاضر است برای چند ساعت آنها را در اختیار داشته باشد یا اینکه کادر فنی تیم ملی خیالش بابت بازیکنان راحت است یا جایگاه بازیکنان برای آنها اهمیتی ندارد یا اینکه آنقدر دستشان باز است و در مرحله اول جام جهانی فکر می‌کنند کار ساده‌ای دارند که توجهی به سلامت بازیکنان ندارند. آنها به دنبال این بودند که حتما بازیکنان را یک روز به اردوی تیم ملی بکشانند تا بخواهند مثلا جاه‌طلبی خود را نشان بدهند.

لک در خصوص تغییر و تحولات در کمیته فوتسال تصریح کرد: به نظر من فوتسال ما نیاز دارد که تغییرات اساسی در همه زمینه‌ها داشته باشد. فایده‌ای ندارد که وقتی تیم در جام جهانی نتیجه‌ای نگرفت بخواهیم چه کنم چه کنم راه بیاندازیم هم اکنون باید آسیب شناسی صورت بگیرد. همه کسانی که منتظر هستند تیم ملی نتیجه نگیرد تا شروع به انتقاد کنند بهتر است هم اکنون وضعیت را دریابند. اوضاع فوتسال ما اصلا خوب نیست و باید هم اکنون دلایل ناکامی بررسی شود. نمی‌دانم دلیل انتخاب اعضای کادر فنی تیم ملی چه بوده است و بر چه اصول و مبنایی این انتخاب صورت گرفت. بهتر است هم اکنون آقای تاج به این مسئله ورود کند و اتفاقات را به فال نیک بگیرد و فوتسال را از این مسائل نجات دهد.

منبع: فارس


95/5/19 - 15:08 - 2016-8-9 15:08:20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن