تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819110690




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قاسمپور: منتظر آینده فولاد می مانیم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: کاپ: ابراهیم قاسمپور درباره بازی شب گذشته فولاد مقابل ماشین سازی که منجر به برد تیم تبریزی شد اظهار داشت: فولاد آن طور که باید و شاید بازی نکرد. انتظار می رفت فوتبال روان تری را به نمایش بگذارد. اما ظاهرا تیم ماشین سازی از انگیزه و روحیه بهتری برخوردار بود.

وی ادامه داد: شاید و شاید فولاد خوب بدنسازی نکرده است. یعنی هنوز به شرایط آرمانی نرسیده تا بتواند بازی را در دست بگیرد. شاید هم و باز هم می گویم شاید هم کادر فنی نتوانسته از بازی های تدارکاتی به اندازه کافی یا به اندازه لازم برای ایجاد هماهنگی میان نفرات تیم بهره ببرد.

کارشناس خوزستانی فوتبال کشورمان ادامه داد: متاسفانه فوتبال خوزستان در سال های پس از انقلاب دچار چنین نوسان غیرمعمولی است. گاها تیم هایش نتایج خوب می گیرند و بعد دچار افت فاحشی می شوند. طوری که حتی به سختی خودشان را در لیگ برتر حفظ کرده و یا حتی به دسته پایین تر سقوط می کنند.

قاسم پور گفت: باشگاه فولاد به لحاظ سازماندهی و سرمایه گذاری روی تیم های پایه یکی از باشگاه های خوب ایران است. باید بررسی شود که چرا این تیم نمی تواند انتظارات هواداران خود را برآورده کند. البته خیلی هم نباید به این تیم ایراد گرفت. چون هنوز در ابتدای لیگ است و ممکن است در هفته های آتی شرایط تغییر کرده و فولاد نتایج لازم را کسب کند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره مهمان تیم فولاد در بازی دیشب بیان داشت: ماشین سازی تازه به لیگ برتر آمده و یارگیری خوبی داشته است. این تیم از انگیزه های زیادی برخوردار است و مشخص بود که از کادر فنی گرفته تا بازیکنانش می خواهند خودشان را به لیگ برتری ها نشان بدهند.

قاسم پور درباره تاثیر شرایط آب و هوایی روی دو تیم گفت: معمولا تیمی که مدت زمان کمتری در هوای فوق العاده گرم این روزهای خوزستان قرار می گیرد انرژی بیشتری دارد. درست که بازیکنان فولاد با آب و هوای اهواز آشنا هستند اما گرمای بیش از حد و رطوبت شب های اهواز که گاهی به بیش از 90 درصد می رسد نیروی بدنی بازیکن را تحلیل می برد. قطعا این شرایط شامل حال بازیکنان ماشین سازی نشده است.

وی همچنین درباره دیگر نمایندگان خوزستان در هفته اول لیگ برتر گفت: فکر می کنم استقلال خوزستان شرایط بازی اش مانند فصل قبل نیست. ولی با این همه در تبریز مقابل تیمی که سرمایه گذاری هنگفتی در جذب نفرات این فصلش کرده نتیجه خوبی گرفت. نفت هم برای شروع در خانه صبا به تساوی دست پیدا کرد که نتیجه بدی نبود.

قاسم پور در پایان در ارتباط با آینده تیم فولاد گفت: امیدوارم فولاد با مربی جوانش به شرایطی برگردند که همه از این تیم انتظار دارند. فولاد سابقه حضور در آسیا و قهرمانی در لیگ برتر را دارد که در نیم فصل دوم سال گذشته هم نتایج خوبی گرفت. حیف است که این تیم در لیگ جزو مدعیان قهرمانی نباشد.




۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن