تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زكات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815183318




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احتمال اعلام نتایج کنکور ۹۵ سه‌شنبه شب


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: احتمال اعلام نتایج کنکور ۹۵ سه‌شنبه شب
طبق اعلام مشاور عالی سازمان سنجش نتایج کنکور سراسری سال ۹۵ احتمالاً اواخر سه‌شنبه شب اعلام می‌شود، همچنین سازمان سنجش به داوطلبان برای انتخاب رشته یک هشدار داده است.
آفتاب‌‌نیوز : حسین توکلی در رابطه با اعلام نتایج کنکور اظهار کرد: احتمالاً نتایج در ساعات پایانی سه شنبه شب اعلام شود در غیر اینصورت نتایج به صورت قطعی صبح چهارشنبه اعلام خواهد شد.

وی افزود: به دداوطلبان توصیه می‌شود با مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته برای این کار شخصاً اقدام کنند و در صورت نیاز به مراجعه به پایگاه‌های انتخاب رشته وابسته به وزارت آموزش‌وپرورش مراجعه کنند.

به گزارش تسنیم،‌ سازمان سنجش به داوطلبان برای انتخاب رشته توصیه کرد:‌ اخیراً‌مشاهده شده است برخی از افراد و مؤسسات سودجو، با توجه به نزدیکی زمان برگزاری آزمون سراسری و انتخاب رشته با سوء استفاده از نام و عنوان مسئولان و کارشناسان سازمان سنجش آموزش کشور  یا معرفی خود به عنوان مشاور ارشد سازمان سنجش آموزش کشور، در تهران، اراک، اهواز و سایر شهرهای مختلف کشور اقدام به تبلیغات گسترده و فریب داوطلبان و خانواده‌های آنها می‌کنند.

سازمان سنجش آموزش کشور، ضمن پیگیری موضوع از طریق مراجع قانونی، به اطلاع داوطلبان و خانواده‌های آنها می‌رساند که ادعای این افراد و مؤسسات کذب محض بوده و هیچ یک از مسئولان، کارشناسان یا کارکنان سازمان سنجش، همکاری با هیچ مؤسسه‌ای ندارند و افراد نام برده شده در تبلیغات مؤسسات یاد شده، فاقد ارتباط و همکاری با این سازمان بوده و طرح موضوعات این چنینی به منظور سوء استفاده از شما داوطلبان گرامی است.



۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن