تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820634203




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش هیات رئیسه فوتسال برای منصرف کردن افتخاری


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: تلاش هیات رئیسه فوتسال برای منصرف کردن افتخاری

سید رضا افتخاری

هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال با تشکیل جلسه‌ای فوری، به دنبال منصرف کردن افتخاری از رفتن به باشگاه استقلال است. به گزارش ایسنا، سید رضا افتخاری امروز (دوشنبه) با حضور در ساختمان باشگاه استقلال در سعادت آباد، رسما کارش را به عنوان سرپرست با آبی پوشان پایتخت آغاز کرد اما فوتسالی‌ها که هنوز جدایی او در آستانه جام جهانی را باور نکرده‌اند، به دنبال منصرف کردنش از رفتن به باشگاه استقلال هستند.
کریم منصوری عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در این‌باره به ایسنا گفت: هنوز موفق به صحبت با افتخاری نشده‌ام،‌ اما قطعا در یکی، دو روز آینده جلسه‌ای در هیئت رئیسه سازمان لیگ تشکیل خواهیم داد و به صورت مفصل درباره‌اش صحبت می‌کنیم. قطعا الان زمان بسیار بدی برای تغییرات در کمیته فوتسال است و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا افتخاری را از پذیرفتن سرپرستی باشگاه استقلال منصرف کنیم. معتقدم در انتخاب افتخاری، فکر نشده و به عاقبت فوتسال توجه نکردند.
وی افزود: تیم ملی فوتسال با رفتن افتخاری در وضعیت نامناسبی قرار می‌گیرد. در هر حال باید با درایت این اتفاقات را پشت سر بگذاریم. من امیدوارم افتخاری، احساسی تصمیم نگیرد.
عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال همچنین درباره گمانه زنی‌ها درباره جانشینی افرادی مثل کفاشیان، ترابیان، ساکت و ابرقویی نژاد، عنوان کرد: هنوز گزینه خاصی به صورت رسمی مطرح نشده است اما امیدوارم آقای تاج جانشین افتخاری را با  تامل انتخاب کند و از باندهای مطرح نباشد! فکر می‌کنم کفاشیان یا حتی ساکت بهترین گزینه باشند. به هر حال فوتسال دچار سردرگمی بدی شده و امیدواریم خدا بخیر بگذراند. ما اگر در جام جهانی نتیجه نگیریم، این باقی مانده فوتسال ایران هم نابود خواهد شد.






تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن