تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دو خصلت است كه هيچ كار خوبى بالاتر از آن دو نيست : ايمان به خدا و سود رساندن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803916901




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس گزارش می‌دهد مجمع هلال‌احمر گرمسار؛ راهی برای کارآمدسازی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس گزارش می‌دهدمجمع هلال‌احمر گرمسار؛ راهی برای کارآمدسازی
خبرگزاری فارس: مجمع هلال‌احمر گرمسار؛ راهی برای کارآمدسازی
مجامع هلال‌احمر جایی برای توجه بیشتر به بزرگ‌ترین نیروی امدادی و مردمی کشورمان است؛ تشکیل مجمع هلال‌احمر گرمسار نیز راهی برای کارآمدسازی این نیرو محسوب می‌شود که نباید از مسیر خود خارج شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، اخیراً شاهد برگزاری انتخابات مجامع هلال‌احمر در سراسر کشور و به‌ تبع‌ آن، استان سمنان و شهرستان گرمسار بودیم؛ انتخاباتی که البته پیش‌بینی می‌شد شمار بیشتری از اعضای جمعیت هلال‌احمر در آن شرکت کنند و حضور همین تعداد از اعضای پای صندوق‌های اخذ رأی نیز می‌تواند دربردارنده انتظاراتی باشد که امروز باید محقق شود. مجامع هلال‌احمر بدون تردید جایی برای توجه بیشتر و بهتر به بزرگ‌ترین نیروی امدادی و مردمی کشورمان محسوب می‌شود و در جهت‌دهی فعالیت‌های این تشکل مردم‌نهاد تأثیرگذار است. تشکیل مجمع هلال‌احمر گرمسار نیز راهی برای کارآمدسازی این نیروی مهم و راهبردی محسوب می‌شود که نباید از مسیر خود خارج شود؛ اما برخی گلایه و کمبودها نشان می‌دهد تا امروز آنچنان که باید در این مسیر گام‌های قابل توجه برداشته نشده است.

848 نفر؛ حائز شرایط حضور در انتخابات چهارمین دوره محمدرضا یداللهی، رئیس ستاد اجرایی انتخابات مجمع هلال‌احمر گرمسار گفت: 848 نفر در انتخابات مجامع هلال‌احمر گرمسار برای انتخاب نفرات منتخب می‌توانستند پای صندوق‌های رأی بروند. وی برگزاری چهارمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال‌احمر شهرستان گرمسار در سالن ورزشی هلال‌احمر این شهرستان را خوب ارزیابی کرد و گفت: چهارمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال‌احمر شهرستان گرمسار با حضور پرشور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر گرمسار برگزار شد. رئیس ستاد اجرایی انتخابات مجمع هلال‌احمر گرمسار افزود: در این دوره از انتخابات شورای جمعیت هلال‌احمر، 11 نفر کاندیدا شده بودند و 848 نفر حق رأی داشتند و می‌توانستند پای صندوق‌های اخذ رأی بروند. یداللهی اضافه کرد: اگر انتخابات براساس قانون دوسوم جمعیت به مرحله دوم کشیده می‌شد، طبق قانون با حضور حداکثر 565 نفر از اعضای رأی‌دهنده انتخابات به‌ صورت عمومی ادامه می‌یافت و از آن پس، افرادی که عضو جمعیت نیستند نیز می‌توانستند به کاندیدای منتخب خود رأی دهند که خوشبختانه مشارکت خوبی را شاهد بودیم.

هلال‌احمر؛ سازمانی مردم‌نهاد منتخب شورای اجرایی جمعیت هلال‌احمر گرمسار نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرمسار گفت: هلال‌احمر یک سازمان مردم‌نهاد و عام‌المنفعه است و باید به آن توجه بیشتری شود. حسام تنگ‌روی اظهار کرد: در سال 1378 عضو جمعیت هلال‌احمر و به علت محدودیت سنی در سال 1381 وارد سازمان امداد و نجات شدم و در پایگاه‌های امداد و نجات به مدت 12 سال فعالیت داشتم. وی افزود: در سال 1390 عضو سازمان داوطلبان و یکسال بعد در سومین دوره انتخابات شورای اجرایی با رأی مردم به‌ عنوان عضو اصلی شورای اجرایی انتخاب شدم. تنگ‌روی اظهار کرد: هلال‌احمر خانه دوم من است و در این جمعیت به‌ عنوان یک سازمان مردم‌نهاد خود را موظف می‌دانم تا در این عرصه خوب فعالیت کنیم و به همین منظور در چهارمین دوره انتخابات نیز کاندیدای شورای اجرایی شدم. منتخب شورای اجرایی جمعیت هلال‌احمر گرمسار تصریح کرد: با سوابق چند ساله خود در جمعیت هلال‌احمر به سهم خویش این سازمان را کاملاً می‌شناسم و در هر سه معاونت بشردوستانه، داوطلبان و امدادگران حضور و فعالیت مستمر داشتم. وی در ادامه به بیان مهم‌ترین برنامه‌ها و طرح‌های خود پرداخت و گفت: در حال حاضر، جمعیت هلال‌احمر گرمسار فاقد رئیس است و براساس اختیارات و اساسنامه سازمان، اعضای شورا موظفند دو نفر را به مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان معرفی کنند تا یک نفر منتخب شود و سکان سرپرستی و مدیریت جمعیت هلال‌احمر شهرستان گرمسار را بر عهده گیرد. منتخب شورای اجرایی جمعیت هلال‌احمر گرمسار مهم‌ترین برنامه خود را جذب اعضای جدید و کارآمد در جمعیت هلال‌احمر عنوان کرد و افزود: پرورش و نگهداری اعضای جمعیت هلال‌احمر دارای اهمیت ویژه‌ای است. تنگ‌روی گفت: آموزش در سطح داوطلبان و امدادگران ضعیف است و باید دوره‌های بازآموزی برگزار شود تا اعضا به نقاط قوت خود برسند. وی دعوت از اعضای قدیمی هلال‌احمر را یکی از برنامه‌های ویژه خود دانست و تصریح کرد: افرادی از سال‌های گذشته در این سازمان فعالیت شایانی داشتند که به‌واسطه ازدواج یا اشتغال در نهادهای دیگر یا خروج از شهرستان گرمسار، سال‌های زیادی است که وارد سازمان نشده‌اند و باید آن‌ها را دعوت کرده و از طرح‌ها و پیشنهاد‌های پیشکسوتان این سازمان برای توسعه و گسترش جمعیت هلال‌احمر استفاده کنیم.

تشکیل شورای هلال‌احمر؛ عامل همدلی و اتحاد اعضا یکی دیگر از منتخبان شورای اجرایی جمعیت هلال‌احمر گرمسار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: تشکیل شورای هلال‌احمر موجب همدلی و اتحاد اعضای جمعیت هلال‌احمر خواهد شد و رفع مشکلاتی که در پیش روی این سازمان قرار دارد، با انسجام و اتحاد این اعضا آسان‌تر می‌شود. حمیدرضا پازوکی اظهار کرد: انتخابات شورای جمعیت هلال‌احمر همچون انتخابات شورای یک شهر و انتخابات مجلس به‌ صورت دوره‌ای و هر چهار سال یک‌بار برگزار می‌شود. وی هدف از تشکیل شورای جمعیت هلال‌احمر را انسجام و همدلی اعضای هلال‌احمر دانست و تصریح کرد: انتخاب رئیس برای جمعیت هلال‌احمر یکی از مهم‌ترین اهداف تشکیل این شوراست. پازوکی ادامه داد: از 11 نفر کاندیدا در گرمسار، چهار نفر به‌ عنوان اعضای شورای اجرایی و یک نفر به‌ عنوان بازرس در این شورا انتخاب شدند. منتخب شورای اجرایی جمعیت هلال‌احمر گرمسار افزود: براساس قوانین انتخابات جمعیت هلال‌احمر، اگر تعداد رأی‌دهندگان به دوسوم جمعیت آماری نمی‌رسید، انتخابات به مرحله دوم می‌کشید و از آن پس به‌ صورت عمومی برگزار می‌شد که این‌طور نشد.

مشارکت 50 درصدی اعضا در انتخابات چهارمین دوره سرپرست جمعیت هلال‌احمر شهرستان گرمسار نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: 50 درصد اعضای جمعیت هلال‌احمر شهرستان گرمسار که در چهارمین دوره انتخابات مجمع هلال‌احمر گرمسار حق رأی داشتند، در آن شرکت کردند. سعید مجیدی اظهار کرد: در چهارمین دوره انتخابات شورای جمعیت هلال‌احمر شهرستان گرمسار، 430 نفر شرکت کردند. وی با اشاره به اینکه 11 نفر کاندیدای چهارمین دوره شورا و بازرسی جمعیت هلال‌احمر شده بودند، افزود: چهار نفر به‌ عنوان عضو اصلی شورا، دو نفر اعضای علی‌البدل و یک نفر به‌ عنوان بازرس اصلی و یک نفر بازرس علی‌البدل انتخاب شدند. مجیدی اظهار کرد: علی حیدریان با 328 رأی نفر اول، حمیدرضا پازوکی با 317 رأی نفر دوم، اصغر قاسمی با 311 رأی نفر سوم و حسام تنگ‌روی با 299 رأی نفر چهارم منتخب و عضو اصلی شورای جمعیت هلال‌احمر شدند. وی با بیان اینکه علی حیدریان و حمیدرضا پازوکی به‌ عنوان نمایندگان مجمع جمعیت هلال‌احمر شهرستان گرمسار به مجمع استان معرفی شدند، افزود: اشرف‌السادات مطهری با 94 رأی و محمد عربی با 59 رأی اعضای علی‌البدل شورای جمعیت هلال‌احمر انتخاب شدند. سرپرست جمعیت هلال‌احمر شهرستان گرمسار افزود: کمال کلینی با 326 رأی به‌ عنوان نفر اصلی بازرسی منتخب شد و مریم محمدی با 45 رأی به‌ عنوان جایگزین و علی‌البدل منتخب شورای بازرسی شد.

توجه به خواست اعضا؛ مهم‌ترین وظیفه شورای اجرایی به هر تقدیر بدیهی است که توجه به خواست اعضای جمعیت هلال‌احمر، امروز باید مهم‌ترین وظیفه شورای اجرایی این جمعیت در شهرستان گرمسار باشد. افزایش شمار اعضا در واحدها و بخش‌های مختلف می‌تواند در نهایت عموم مردم جامعه را از خدمات آنها بهره‌مند سازد و امروز باید دور از جریانات سیاسی و جهت‌گیری‌های شخصی، به کارایی این جمعیت و بهبود اوضاع خدمات‌رسانی اندیشید. انتهای پیام/74027/ز40

95/03/07 :: 12:10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن