تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در حقيقت خداوند جهاد را واجب گردانيد و آن را بزرگداشت و مايه پيروزى و ياور خود قرارش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820491266




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رکوردزنی دولت ها برای اطلاعات کاربران گوگل


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: وب سایت سایبربان:برای اولین بار دولت‌های مختلف جهان بیش از 400 هزار درخواست برای دریافت داده‌های خصوصی کاربران گوگل به این شرکت ارائه کرده‌اند.

 
 
رکورد زدن دولت‌ها برای اطلاعات کاربران گوگل


تازه‌ترین گزارش شفافیت گوگل مربوط به نیمه دوم سال 2015 نشان می‌دهد برای اولین بار دولت‌های مختلف جهان بیش از 400 هزار درخواست برای دریافت داده‌های خصوصی کاربران گوگل به این شرکت ارائه کرده‌اند.

این رقم از سال 2010 به این‌سو که گوگل هر شش ماه یک‌بار یک گزارش شفافیت عملکرد خود را تنظیم و ارائه می‌کند بی‌سابقه است.

در شش‌ماهه یادشده گوگل درمجموع 40677 درخواست برای دریافت داده‌های کاربران ارائه کرده که نسبت به 35365 درخواست نیمه اول سال 2015 رشد قابل‌توجهی نشان می‌دهد. این رقم در نیمه دوم سال 2014 هم 30140 مورد بوده است.

مطابق همیشه دولت آمریکا بیشترین درخواست را برای دریافت اطلاعات کاربران گوگل به این شرکت ارائه کرده است. گوگل 12523 درخواست را برای دریافت اطلاعات 27157 کاربر خود از کاخ سفید دریافت کرده است. گوگل هم همراهی خوبی با دولت ایالات‌متحده داشته و با 79 درصد از این درخواست‌ها موافقت کرده است که بازهم بیشتر از میزان موافقت در نیمه اول سال 2015 است.

بعد از آمریکا، آلمان با ارائه 7491 درخواست در رتبه دوم است که نسبت به 3903 درخواست نیمه اول سال 2015 رشد چشمگیری نشان می‌دهد. بعد از آلمان، فرانسه، انگلیس و هند در رتبه‌های بعدی قرار دارند. این کشورها به ترتیب 4174، 3479 و 3265 درخواست به گوگل داده‌اند که همگی نسبت به شش ماه قبل افزایش‌یافته است. اطلاعات موجود نشان می‌دهد بخش اعظم این درخواست‌ها باهدف مقابله با حملات تروریستی در کشورهای یادشده صورت گرفته است.




۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن