تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حکمت را هر کجا که یافتی فراگیر، زیرا حکمت گمشده هر مومن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820367134




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نسل جدید تاکسی تویوتا طراحی می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: نسل جدید تاکسی تویوتا طراحی می‌شود
تویوتا موتور سرگرم طراحی نسل جدید تاکسی برای بازار ژاپن است و برای استفاده از فناوری جدید در این تاکسی‌ها با فدراسیون کرایه تاکسی یک اتحاد ایجاد کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :

این شراکت در شرایطی انجام می گیرد که بزرگترین خودروساز جهان سرمایه گذاری سنگینی در رانندگی اتوماتیک، اشتراک گذاری خودرو و سایر فناوریهای موبیلیتی کرده در حالیکه صنعت تاکسیرانی قدرتمند ژاپن مخالف خدمات تاکسی آنلاین مانند اوبر است.


تاکسی جدید تویوتا که با همکاری فدراسیون انجمنهای کرایه تاکسی ژاپن تحت طراحی است، به دسترس پذیر بودن برای سالمندان، خانواده‌های بچه دار و گردشگران خارجی معطوف می‌شود و تا سال ۲۰۱۷ آماده عرضه خواهد بود.


به گزارش ایسنا، تویوتا اعلام کرد با همکاری این انجمن که نماینده بیش از ۱۵ هزار اپراتور تاکسی در ژاپن است، از تاکسی‌ها برای گردآوری و تحلیل اطلاعات ترافیک راه استفاده می‌کند و از نتایج آن برای طراحی فناوریهایی شامل رانندگی اتوماتیک بهره خواهد گرفت.


این خودروساز اکثر تاکسی‌های ژاپن را تولید می کند و قصد دارد تا سال ۲۰۲۰ خودرویی را عرضه کند که می‌تواند به صورت کاملا اتوماتیک در آزادراه حرکت کند.


بر اساس گزارش رویترز، این اتحاد جدیدترین مورد در شراکتهای تویوتا با سایر شرکتها از جمله اوبر برای عقب نماندن از رقابت خودروسازان برای عرضه خودروهای خودران و خدمات دیجیتالی است.








۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن