تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820792412




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رفع نیازهای شهرو دغدغه های شهروندان اولویت خبرنگاران درانعکاس خبرباشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس کمیسیون عمران: رفع نیازهای شهرو دغدغه های شهروندان اولویت خبرنگاران درانعکاس خبرباشد رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج، ضمن تبریک روز خبرنگار، از اصحاب رسانه خواست رفع نیازهای شهر و دغدغه های شهروندان را در اولویت امور خود قرار داده و ضمن نقد منصفانه، مسئولان را در ارائه راهکار و اجرای برنامه ها برای بهبود محیط شهری یاری دهند.
۱۳۹۵ يکشنبه ۱۷ مرداد ساعت 11:13

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از البرز ، سعید فیروزگاه اظهار داشت: وقتی شهادت یک خبرنگار در اثر تعهد وی به ذات و رسالت خویش که همان اطلاع رسانی صادقانه و شفاف است رقم خورده و این حرکت ایثارگرانه و مسئولیت پذیرانه وی بهانه نامگذاری روزی به نام خبرنگار می شود،نباید مقام و اهمیت این جایگاه را کم و بی اثر شمرد. وی بیان داشت: شهید محمود صارمی، شهید مرتضی آوینی و بسیاری دیگر از صاحب قلمانی که در عرصه اطلاع رسانی و بیان حقیقت برای مخاطبان و مردم جهان گام برداشته و در همین مسیر به قرب الهی و مقام شهادت نائل شده اند، اسوه هایی شایسته و گرانقدر برای الگوگیری کسانی هستند که خواهان ادامه مسیر در این راه می باشند. این مسئول شهری تاکید کرد: نشان دادن آنچه در واقعیت می گذرد و جلوگیری از تحریف و دستبرد به آن، عیان کردن عیوب و آسیب ها، نشر امتیازات و اقدامات، به جلوه درآوردن خدمات و انتقال خواسته های مردم به مسئولان تنها بخشی از وظایف یک رسانه حق جو و عدالتگراست تا از این طریق بتواند به رسالت خویش که همان خبررسانی است، عمل کرده باشد. وی، با اشاره به اینکه تنها خداوند کمال مطلق است و نقد و انتقاد بر هر عملکرد و حرکتی وارد است، اصحاب رسانه را داورانی خواند که قضاوت آنها می تواند نگرش مردم به عملکرد مسئولان را شکل داده و آنها را در قبال مردم پاسخگو نماید. رئیس سابق کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج، مسئولیت قضاوت و داوری را بسیار سنگین ارزیابی کرد و ادامه داد: خبرنگار همچون کسی است که مدارک مورد نیاز برای قضاوت را به دست قاضی می سپارد؛ اگر در چنین احوالی مردم را قاضی و خبرنگار را جمع آورنده مدارک بدانیم، بخشی از مسئولیت صحت یا عدم صحت رأی قضات، بر عهده اوست چرا که کیفیت اطلاعات و مدارک جمع آوری شده نباید مورد تشکیک قرار گرفته یا خدشه ای به آن وارد شود. فیروزگاه، با انتقاد از برخی رسانه ها و خبرنگارانی که اقدام به کسب درآمد از طریق ایجاد موج های غیرواقعی رسانه ای می کنند، تصریح کرد: رسالت خبر و آگاهی بخشی نباید جای خود را به بهره کشی از قدرت ابزاری به نام رسانه داده و جای صداقت و امانتداری را نشر اخبار دروغین مبنی بر منافع فرد یا جمعی خاص بدهد. وی تاکید کرد: البته امروزه بسیاری از رسانه های جهان دست به انتشار اخبار بنا بر اهداف خاص خود می زنند و نگاه مردم را به بسیاری از حقایق می بندند؛ در این میان باید اصحاب رسانه با بصیرت و آگاهی، دانش خود را نسبت به علوم روز عرصه اطلاع رسانی و ارتباطات افزایش داده و ضمن اشراف بر تاثیرات و امکانات این حوزه، فعالیت های خود را صورت دهند. عضو شورای شهر کرج گفت: شورای اسلامی شهر کرج قدردان زحمات آن دسته از خبرنگاران و اصحاب رسانه ای است که با ضمیری پاک و حضوری شفاف در همه عرصه ها، مقدمات ارائه اخبار و اطلاع رسانی صادقانه و امانتدارانه را به مردم به عنوان صاحبان خبر، فراهم کرده و امکان ایجاد نگرش باز و وسیع آنان به عملکرد مدیریت شهری را فراهم می آورند. فیروزگاه در پایان مجدد این روز را به همه دست اندرکاران عرصه خبر تبریک گفت و خاطرنشان کرد: هیچ تلاشی از سوی مدیریت شهری کرج به ثمر نمی نشیند مگر اینکه اصحاب رسانه به طریقی شایسته نسبت به انعکاس آن همت گمارند. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن