تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندان خود را به كسب سه خصلت تربيت كنيد: دوستى پيامبرتان و دوستى خاندانش و قرائت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821176993




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کدام استان‎ها بیشترین و کمترین آمار ازدواج را دارند؟


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: کدام استان‎ها بیشترین و کمترین آمار ازدواج را دارند؟
مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی سازمان ثبت احوال با اعلام آخرین آمار ازدواج و استانهایی که دارای بیشترین و کمترین آمار بوده اند، گفت: طی ۴ ماه امسال آمار ازدواج ۲.۲ درصد کاهش داشته است.
به گزارش نامه نیوز ، علی اکبر محزون به آمار چهار ماهه ازدواج در سال جاری اشاره کرد و گفت: در کل کشور ۹۸۲ هزار و ۲۳۴ واقعه ازدواج به ثبت رسیده که نسبت به همین مدت در سال گذشته ۲.۲ درصد کاهش داشته است.

مدیر کل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی و مهاجرت، به آمار شبانه‌روز و ساعت ازدواج اشاره کرد و گفت: بر اساس آمارهای به ثبت رسیده در هر شبانه روز یک هزار و  ۸۹۵ مورد و در هر ساعت نیز ۷۲ مورد ازدواج ثبت شده است.

محزون در مورد استان هایی که بیشترین تعداد ازدواج های ثبت شده را داشتند، تاکید کرد: به ترتیب استانهای تهران با ۳۲ هزار و ۳۹ واقعه، خراسان رضوی با ۱۹ هزار و ۷۳۵ مورد، خوزستان با۱۷ هزار و  ۲۲۷ واقعه، فارس با ۱۴ هزار و ۲۶۰ واقعه و اصفهان با ۱۲ هزار و ۵۵۳ واقعه ازدواج دارای بیشترین آمار ازدواج به ثبت رسیده، بودند.

وی همچنین به کمترین آمار ازدواج ثبت شده در استان ها نیز اشاره کرد و افزود: استان های سمنان با یک هزار و ۴۲۸ واقعه، ایلام بایک هزار و  ۹۸۸ واقعه، خراسان جنوبی با دو هزار و ۸۱۸ واقعه، کهگیلویه و بویراحمد ۲ هزار و ۸۲۲ واقعه و استان یزد نیز با سه هزار و ۳۹ واقعه ازدواج کمترین آمار ازدواج را به خود اختصاص داده اند.

به گفته مدیر کل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی و مهاجرت، کمترین و بیشترین آمار ازدواج متناسب با تعداد جمعیت استان ها اعلام شده است.



منبع: مهر


۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن