تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819760542




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجید  اقدم: می توانستیم صدرنشین باشیم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مجید  اقدم: می توانستیم صدرنشین باشیم
سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: به شخصه معتقدم داوری ها اگر با دقت بیشتری انجام می شد ماشین در صدر جدول بود .

به گزارش "ورزش سه" مجید  اقدم افزود: شگفت زده ام که چرا باید دو بازی پشت سر هم از این بابت متضرر شویم در صورتی که تیم از لحاظ فنی در حد بسیار خوبی قرار دارد و این از انصاف نیست.
وی تصریح کرد: امیدوارم کارشناسان محترم داوری بازیهای ماشین سازی را حلاجی نمایند تا ببینند چقدر در خصوص اشتباهات داوری تیم ما ضرر کرده است.
اقدم اظهار داشت: بازی تمام شده است و نمی شود 4 امتیاز ماشین سازی را به این تیم بازگرداند اما همچنان امیدواریم در بازیهای آینده دیگر شاهد اشتباهات سهمگین اینچنینی که موجب تغییر نتیجه بازی می شود نباشیم.
وی با اظهار رضایت از عملکرد کادر فنی تیم تاکید کرد: همه می بینیم که تیم چقدر روان و قدرتمندانه در بازها حاضر می شود و از لحاظ تاکتیکی سرتر از تیمهای مقابل بوده است اما نمی توانیم از سرمربی انتظار داشته باشیم که بجای داور قضاوت کند.
اقدم اضافه کرد: ما منصفیم و می دانیم تمامی اشتباهات غیر عمدی است اما انتظار داریم داوران هم دقت بیشتری به خرج دهند.
وی در پایان با تشکر از هوادارانی که فرسنگها راه را برای حمایت از تیم محبوبشان طی کرده بودند اذعان داشت: متاسفم که بازی برده را با تساوی عوض کردیم ولی شعار های هواداران ماشین سازی با فریاد "داور دقت کن " نشانگر فرهنگ ناب آذربایجانی  بود.

01:46  1395/05/17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن