تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى شن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802951649




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بسیار اهمیت دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بسیار اهمیت دارد دولت بسته حمایتی خوبی را برای فعال کردن واحدهای نیمه فعال و رفع موانع تولید پیش بینی کرده که استان ما نیز می تواند برای حل مشکلات حدود ۱۰۰۰ واحد از این اعتبارات استفاده کند.
۱۳۹۵ شنبه ۱۶ مرداد ساعت 19:41

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از قزوین، داود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمسیون اصل نود روز شنبه 16 مرداد 95 در نشست با مدیرعامل و کارشناسان شرکت شهرک های صنعتی قزوین اظهار کرد: استفاده از ظرفیت های موجود در شهرک های صنعتی باید بر اساس رویکرد و علاقمندی متقاضی باشد تا کارها به سرعت به نتیجه برسد.
محمدی ادامه داد: تلاش برای کمک به راه اندازی واحدهای راکد و نیمه فعال و واحدهایی که در مرحله ساخت و ساز و نصب ماشین آلات هستند از اولویتهای اساسی در حمایت از صنایع کوچک برای رفع موانع تولید است.
محمدی بیان کرد: رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بسیار اهمیت دارد و همه باید کمک کنیم تا با وجود همه محدودیت های اعتباری در این زمینه تلاش بیشتری صورت گیرد.دولت بسته حمایتی خوبی را برای فعال کردن واحدهای نیمه فعال و رفع موانع تولید پیش بینی کرده که استان ما نیز می تواند برای حل مشکلات حدود ۱۰۰۰ واحد از این اعتبارات استفاده کند.
سپس بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: توسعه پایدار شهرک ها و نواحی صنعتی بر اساس آمایش سرزمین باد مورد توجه باشد و پیگیری ایجاد شهرک سرمایه گذاری خارجی در شهرک صنعتی خرمدشت که از موقعیت استرتژیک خوبی برخوردار است ضروری است.   طاهرخانی تصریح کرد: ما آمادگی داریم تا از طرح های صنایع کوچک حمایت کنیم تا این واحدها با سهولت بیشتری در مسیر تولید حرکت کنند.
در ادامه روح الله حاج بابایی صالح نماینده مردم بوئین زهرا و آوج و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: تسهیلات ارائه شده به واحدهای راکد باید به صورت کارشناسی و با داشتن توجیه اقتصادی به واحدها توزیع شود.
بابایی صالح ضمن این که خواستار تعیین تکلیف شهرک های فاقد سرمایه گذار شد ادامه داد: بازاریابی در فروش محصول تولیدی و ایجاد رقابت سالم برای حضور در بازارهای خارجی از دیگر مسائلی است که باید مورد توجه مسئولان و تولیدکنندگان قرار گیرد. سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز و دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی هم ضمن اشاره به اینکه توسعه شهرکهای صنعتی تقاضا محور که مورد توجه سرمایه گذارداخلی و خارجی قرار دارد باید از خدمات بیشتری برخوردار شود تا انگیزه کار و تولید در آنها بیشتر شود، گفت: باید در شهرک های صنعتی برخوردار بتوانیم کیفیت خدمات را ارتقا بخشیم و ارتباط صنعت و دانشگاه می تواند بستر لازم برای ایجاد اشتغال مولد و پایدار جوانان را فراهم کنیم.
زرآبادی اضافه کرد: با پیگیری مشکلات شهرک های صنعتی استان در کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی برای حل مشکل تقاطع غیرهمسطح شهرک صنعتی کاسپین و کمبود آب و توسعه شبکه برق و حمایت از طرحها و برنامه های ابلاغی اقدام خواهیم کرد.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن