تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کـس به رزق و روزى کم از خدا راضى باشد، خداوند از عمل کم او راض...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804890791




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وضعيت قرمز در تيم آبي


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: وضعيت قرمز در تيم آبي
استقلال به صنعت نفت هم باخت تا آبي‌ها در پايان هفته سوم با دو شكست و يك تساوي و تنها يك امتياز، بدترين شروعشان را در تاريخ ليگ برتر تجربه كنند.
نویسنده : سعيد احمديان 


ليگ شانزدهم به مراد آبي‌ها نيست، هواداران اين تيم تصور مي‌كردند با آمدن منصوريان، روزهاي بهتري از روزهايي كه مظلومي روي نيمكت‌شان مي‌نشست، خواهند داشت اما با گذشت سه هفته از آغاز ليگ، آرزوهاي آنها در حال رنگ باختن است. آبي‌پوشان جمعه شب ميزبان صنعت نفت آبادان بودند و با نتيجه دو بر يك، دومين شكست‌شان در سومين بازي را تجربه كردند. علي قرباني (68) براي استقلال گل زد اما رضا نوروزي (86) و حسين بغلاني (2+90 ـ پنالتي) بازي را به سود نفتي‌ها عوض کردند تا روند بي‌شکستي شاگردان دست نشان در ليگ برتر ادامه داشته باشد.

استقلال با اين شكست و يك امتياز از سه بازي، تيم پانزدهم جدول رده‌بندي است و به نظر مي‌رسد روزهاي سخت عليرضا منصوريان زودتر از آنچه كه تصورش را مي‌كرد آغاز شده است. نكته قابل تأمل در مسابقه صنعت نفت مانند دو بازي قبلي آبي‌ها، ضعف مشهود خط دفاعي اين تيم بود كه به راحتي اجازه عبور مهاجمان حريف را مي‌دهد و نتوانسته انتظارات را برآورده كند. با وجود اين منصوريان به تيمش اميدوار است. او پس از شكست مقابل صنعت نفت گفت: «يک غفلت باعث شد و لازم بود بازيکنان را از خواب بيدار کنيم و فکر مي‌کردند دقيقه 86 بازي، تمام شده است و نفرات باتجربه بايد نفرات جوان‌تر را بيدار مي‌کردند. فکر مي‌کنم کل بازيکنان ما به خواب رفته بودند ما اشتباه استراتژيک داشتيم و اين اشتباه تاکتيکي را بايد برطرف کنيم.»

سرمربي استقلال در ادامه صحبت‌هايش اشتباهات خط دفاعي تيمش را كه در سه هفته اول ليگ، ضربات سختي به آبي‌ها زده است، مي‌پذيرد: «وقتي گل‌هاي يک شکل و يک مدل مي‌خوريم اين يعني اينکه دچار مشکل هستيم و بايد آن را رفع کنيم. يکي از دلايل حرفه‌اي فکر کردن اين است که نبايد هميشه شيک بازي کرد. برخي مواقع مدافعان ما به دنبال مالکانه بازي کردن هستند و به همين دليل دو بار توپ را دفع نکرديم که گل خورديم. يک بار بازي با نفت تهران و يک بار هم امروز. البته اين ايرادها فردي است و قابل رفع خواهد بود اما مدافعان بايد بدانند که حتماً نبايد دفاع به هر شکلي مالک توپ باشد و گاهي دفع توپ هم لازم است.» البته از دست دادن فرصت‌هاي گلزني توسط مهاجمان استقلال هم باعث شد تا منصوريان از گل نزدن تيمش انتقاد كند: «بازيکنان ما در خط حمله بسيار قابل هستند؛ اما ما بايد حرفه‌اي‌تر به آنها کار ياد بدهيم.»

منصور پورحيدري سرپرست استقلال هم با كنايه درباره مقصران شكست استقلال گفت: «نه، من مقصر بودم چون عصا داشتم نتوانستم بدوم!» سيدمهدي رحمتي كاپيتان استقلال هم با انتقاد از برخي بازيكنان تيم گفت: «شرمنده هواداران شديم و بازيکنان استقلال بايد بدانند که در چه تيمي بازي مي‌کنند. بازيکنان استقلال تغييرات زيادي داشتند و مشکل ما همين است. من از هواداران عذرخواهي مي‌کنم و قول مي‌دهم در آينده بهتر شويم.»
با وجود نتايج ضعيف استقلال در سه هفته گذشته از ليگ، به نظر مي‌رسد كه هواداران اين تيم همچنان به منصوريان و شاگردانش اعتقاد دارند و به همين خاطر هم پس از پايان بازي خبري از شعار دادن عليه تيم نبود و سكوهاي آبي اميدوارند كه تيم‌شان در بازي‌هاي آينده از بحران خارج شود، هرچند به نظر مي‌رسد كاسه صبر سكوهاي آبي در صورت ادامه اين نتايج لبريز خواهد شد و سرمربي جوان‌آبي‌ها به خوبي مي‌داند كه ديگر زماني براي از دست دادن ندارد.
    ***

تنها چند ساعت بعد از شكست استقلال بود كه رضا حسني‌خو، مديرعامل جديد آبي‌ها از سمتش استعفا داد تا علاوه بر بحران در روي نيمكت، مديريت باشگاه هم وضعيتش بلاتكليف شود. مديركل حراست وزارت ورزش، چهارشنبه گذشته بود كه با رأي هيئت مديره به عنوان مديرعامل استقلال انتخاب شد اما اين حكم تنها 48 ساعت بيشتر اعتبار نداشت و حسني‌خو با انتشار متني از مديرعاملي استقلال استعفا داد. در بخشي از متن كناره‌گيري حسني‌خو آمده است: «در خانواده بزرگ استقلال و ورزش پرافتخار ايران عزيز، کم نيستند بزرگان، پيشکسوتان و مديراني که مي‌توانند بسيار مطلوب‌تر اين باشگاه را مديريت کرده و به جايگاه واقعي و مورد نظر طرفداران و علاقه‌مندان برسانند.»
به نوشته يكي از سايت‌هاي خبري، برخي شنيده‌ها حاكي از آن است كه مديرکل حراست وزارت ورزش به خاطر مخالفت خانواده‌اش با حاشيه‌هاي حضور در نقش مديرعامل و مشورت با بزرگان ورزش از زير بار مسئوليت جديد طفره رفته است. گفته مي‌شود مديرعامل جديد تا روز دوشنبه و نشست بعدي هيئت مديره انتخاب و معرفي خواهد شد بلکه با حضورش به وضعيت نااميدکننده اخير سر و سامان بدهد، مديري که گفته مي‌شود در صورت اعلام شدن نامش باعث سورپرايزي طرفداران استقلال و اهالي فوتبال خواهد شد.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن