تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819608127




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام محرومیت پنج تیم لیگ دسته اول


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: اعلام محرومیت پنج تیم لیگ دسته اول
کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد  پنج تیم نساجی مازندران، مس کرمان ، استقلال اهواز، نفت مسجد سلیمان و ایران جوان بوشهر با حکم کمیته انضباطی و به دلیل بدهی از حضور در رقابت های لیگ دسته اول محروم هستند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران،پیرو بخشنامه 756/الف/261 مورخه 13 مرداد 95 دبیرکل فدراسیون فوتبال تا این تاریخ از میان 18 تیم این رقابت ها تیم های نساجی مازندران،مس کرمان،استقلال اهواز ،نفت مسجد سلیمان و ایران جوان بوشهر بدلیل رفع نشدن مشکلات بدهی ها و باتوجه به صدور رای کمیته انضباطی تاکنون موفق به ثبت اسامی بازیکنان خود و دریافت مجوز بازی در سازمان لیگ نشده اند.
اشاره به این نکته ضروری است که چنانچه بر با مفاد بخشنامه دبیر کل فدراسیون فوتبال تا تاریخ 16 مرداد 95 این تیم ها نسبت به تسویه بدهی های اقدام نشود و رقابت های اعلام شده در تاریخ 17 مرداد 95 بدلیل فوق الذکر برگزار نشود کمیته مسابقات براساس تصمیمات متخذه هیأت رئیسه سازمان لیگ اقدام خواهد کرد و مسئولیت ناشی از آن متوجه مدیریت م باشگاه ها خواهد بود.
البته این دست محرومیت ها در این سال ها بارها برای باشگاه های مختلف پیش آمده اما در نهایت با ارائه ضمانت نامه باشگاه ها موفق شده اند جواز حضور در بازی ها را دریافت کنند.

16:44  1395/05/16





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن