تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بهترین چیزی را که دوست دارید درباره شما بگویند ، درباره مردم بگویید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804534317




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خبرنگاران شهرستان دیر تجلیل شدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: با حضور مسئولان؛
خبرنگاران شهرستان دیر تجلیل شدند

بب


شناسهٔ خبر: 3733550 - شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
استانها > بوشهر

.jwplayer{ display: inline-block; } بوشهر - در آئینی با حضور مسولان، خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای شهرستان دیر تجلیل شدند. به گزارش خبرنگار مهر، حمزه اعتماد فرماندار شهرستان دیر ظهر شنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران ضمن بزرگداشت یاد شهید «محمود صارمی» شهید عرصه خبر و اطلاع رسانی و روز خبرنگار، اظهار داشت: سرعت، دقت و امانت‌داری از ویژگی‌های بارز یک خبرنگار متعهد و فعال است. وی با بیان اینکه باید وحدت بین خبرنگاران و مسئولان حفظ شود، خاطرنشان کرد: انتقادها باید سازنده باشد و مسئولان نسبت به انتقاد خبرنگاران پاسخگو باشند. فرماندار شهرستان دیر، فعالیت خبرنگاران را برای انعکاس فعالیت مدیران لازم دانست و بیان کرد: فعالیت خبرنگاران برای تسریع در روند توسعه و پیشرفت مهم است. فرماندار شهرستان دیر گفت: نقش و جایگاه مهم خبرنگاران به عنوان سربازان اطلاع رسانی کشور بر کسی پوشیده نیست و خبرنگاران چشم بیدار و زبان گویای مردم و مسئولین هستند که به عنوان پل ارتباطی بین مسئولین و مردم ایفای نقش می کنند. اعتماد خاطر نشان کرد: استفاده شایسته از ظرفیت بالای تامین اجتماعی در خدمات رسانی بهتر و بیشتر به اقشار جامعه بویژه اقشار ضعیف جامعه از برنامه های مهم دولت تدبیر و امید است. فرماندار شهرستان دیر با اشاره به رضایت‌مندی مراجعه کنندگان و مردم از تامین اجتماعی شهرستان دیر گفت: استفاده از امکانات و تکنولوژی جدید و توسعه دولت الکترونیک در راستای تسریع و تسهیل خدمات رسانی بیشتر تامین اجتماعی به مردم یک اقدام خوب و قابل تقدیر است.

خبرنگاران زبان گویای جامعه هستند امام جمعه دیر در این آیین به اهمیت بالای فعالیت در عرصه خبرنگاری اشاره کرد و گفت: خبرنگاری یکی از مشاغل سخت و ریسک پذیر است. حجت‌الاسلام سید علی حسینی اضافه کرد: خبرنگاران در همه دوران‌ها در جمهوری اسلامی نقش فعال داشته‌اند. وی اظهار داشت: رعایت اخلاق و انصاف، نقد منصفانه، صداقت، دقت و سرعت در انعکاس موضوع، عناصر مهمی هستند که خبرنگاران باید به آن پایبند باشند چرا که رسانه می‌توانند در بسیاری از تحولات جامعه از جمله تحولات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بسیار تاثیر گذار باشند. امام جمعه دیر با بیان اینکه وظیفه خبرنگاران بیان کاستی‌ها و کمبودها با کمال دقت و صحت برای برطرف شدن آنها است، گفت: خبرنگاران زبان گویای جامعه هستند که برای بررسی نقاط قوت و ضعف جامعه باید آزادی عمل داشته باشند و مسئولان باید با آنان همکاری داشته باشند. خبرنگاران از بیان حقیقت لحظه‌ای درنگ نکنند رئیس تامین اجتماعی شهرستان دیر گفت: اصحاب رسانه و مطبوعات حاملان و پرچمداران اطلاع رسانی در جامعه هستند. عبدالله عباسی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار به ویژه شهید محمود صارمی، اظهار کرد: خبرنگاران با تاسی از حضرت زینب از بیان حقیقت لحظه‌ای درنگ نکنند. وی با تاکید بر نقش موثر رسانه‌های بومی در جامعه، خاطرنشان کرد: رسانه‌های بومی می‌توانند در همگرایی منطقه و ترغیب جامعه به سمت توسعه و پیشرفت نقش به سزایی داشته باشند.

عباسی، یکی از اهداف تامین اجتماعی را تحقق اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل برشمرد و افزود: تامین اجتماعی بعنوان یکی از مهم ترین و اساسی ترین پشتیبان تولید ملی سرمایه و نیروی کار می تواند بستری مطمئن را برای رشد و توسعه فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی فراهم کند و همه باید تلاش کنیم اقتصاد کشور را در تمام ابعاد مقاوم کنیم تا تاثیرپذیری آن در مقابل فشارها و تحریم های دشمنان محدود شود. به گزارش خبرنگار مهر مراسم تجلیل از خبرنگاران و فعالان رسانه شهرستان دیر با حضور فرماندارشهرستان امام جمعه دیر، به همت اداره تامین اجتماعی دیر برگزار شد. در پایان این مراسم از ۷ خبرنگار و فعال رسانه شهرستان دیر تجلیل شد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن