تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به پاداش بهشت نمى رسد مگر آن كس كه باطنش نيكو و نيّتش خالص باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805328135




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آذری: بودجه ذوب آهن 8 میلیارد کم شده است


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری فارس: سعید آذری در گفت‌وگو با رادیو جوان در مورد برگزاری سوپر جام بین استقلال خوزستان و ذوب اهن اظهار داشت: این مسابقه برای اولین بار در ایران برگزار می‌شود. دو تیم شهرستانی هستند و فکر می‌کنم بازی جذابیت خوبی داشته باشد. امیدوارم با برنامه‌ریزی های صورت گرفته تماشاگرپسند باشد و با توجه به پتانسیل و جوان‌هایی که دو تیم دارند فدراسیون فوتبال به اهدافی که در نظر گرفته برسد.

 
وی در مورد فصل نقل و انتقالات عنوان کرد: با توجه به اینکه تیم ما ریزش زیادی نداشت و بچه هایی که در تیم کار می‌کنند در سه سال گذشته هارمونی خوبی به وجود امده است. کاوه رضایی و اصغر حسن‌زاده قراردادشان به اتمام رسیده بود و هادی محمدی هم سرباز بود که از تیم ما جدا شده‌اند.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: براساس لیستی که گل محمدی به ما داده بود 70 تا 75 درصد خواسته‌های او را برآورده کردیم. با سه بازیکن مذاکره کردیم که جذب تیم ما نشده‌اند. علی قربانی،‌باقری به استقلال رفتند و یک بازیکن هم با باشگاهش قرارداد داشت و رضایتنامه اش را برای تیم دیگری صادر کردند.

آذری در مورد جذب بازیکنان برزیلی گفت: دو بازیکن مدنظر گل محمدی است. نامه نگاری‌ها انجام شده و سریع به ما ملحق می‌شوند نمی خواستیم این موضوع را در رسانه‌ها مطرح کنیم. یکسری باشگاه‌ها بازیکنان برزیلی جذب کردند که بلافاصله قراردادشان فسخ شد آن هم به این دلیل که شرایط خوبی نداشتند و آماده نبودند. عجله‌ای روی این موضوع نداریم و امیدواریم که نفراتی که جذب می‌شوند شایستگی حضور در ذوب آهن را داشته باشند.

وی در مورد افت فصل گذشته و اینکه چه برنامه‌ ای برای فصل جدید دارید گفت: فصل گذشته در دو بازی گسترش فولاد و تراکتور سازی لیگ را از دست دادیم. برای فصل جدید مرکز فیزیوتراپی خود را کامل کردیم و برای ریکاوری هم برنامه داریم. هتل فولادشهر را هم از کارخانه گرفتیم تا بچه ها شبانه روزی در اردو باشند. امیدوارم سال خوبی برای ذوب آهن باشد.

آذری با اشاره به اینکه 8 میلیارد بودجه ذوب‌ آهن نسبت به فصل قبل کمتر شده است گفت: این موضوع با توجه به بحران‌هایی که در کارخانه به وجود آمده رخ داده است. من هم موظف هستم به عنوان مدیر مجموعه مشارکت کنم تا ان‌شاءالله مشکلی پیش نیاید و فکر نمی‌کنم این طور باشد.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در مورد ترمیم زمین فولادشهر گفت: امسال کار ترمیم زمین دو ماه جلوتر انجام خواهد شد. اواخر تابستان،‌اوایل پاییز لیگ تعطیل است و فکر نمی‌کنم برای بهبود زمین مشکلی داشته باشیم.




۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن