تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من براى (احياى) مكارم و نيكى‏هاى اخلاقى مبعوث شدم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815433287




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز جنگ رسانه‌ای منصوریان


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: ایران ورزشی: مصاحبه علیرضا منصوریان در حمایت از حسین آشنا نشان می‌دهد که سرمربی استقلال اعتقادی به طرح انتقادهای سازنده ندارد و مشاورانش نیز نتوانسته‌اند او را به خوبی تفهیم و راهنمایی کنند. انتقادهایی که در روزهای اخیر به جذب احتمالی حسین آشنا می‌شد کاملا به حق بود و سرمربی استقلال نباید از همین حالا بر سر نقدهای درست و سازنده با رسانه‌ها سر جنگ و ناسازگاری بگذارد. بی‌شبهه منصوریان اگر واقع‌بین باشد و تحت تاثیر مشاوره‌های غلط قرار نگیرد به نتایج بهتری خواهد رسید.

او اگر کمی حافظه تاریخی‌اش را به کار بیندازد به نتایج بهتری خواهد رسید و در خواهد یافت که امیر قلعه‌نویی نیز وقتی با انبوهی از مشکلات و مصائب مواجه شد که به جنگ و پیکار با رسانه‌ها رفت. اکنون نیز منصوریان دعوا با رسانه‌ها را به بهانه حمایت از حسین آشنا کلید زده و اگر به ادامه این روند اصرار داشته باشد بدون شک پایان خوشی با استقلال نخواهد داشت.

حال اگر انتقادها نادرست و از سر حب و بغض بود می‌شد منصوریان را در این ماجرا محق دانست اما به واقع تمام انتقادهای مطروحه در خصوص اینکه استقلال نباید با دروازه‌بانی که شرایط آرمانی گذشته را ندارد قرارداد ببندد و بهتر است با قراردادش با وحید طالب‌لو که از لحاظ آمادگی در شرایط ایده‌آلی بود پایبند باشد، درست و اصولی بود.

منصوریان باید بداند که سوال پرسیدن رسانه‌ها از او و باشگاه استقلال بابت عقد قرارداد احتمالی با حسین آشنا جزو حقوق به حق آنها محسوب می‌شود و لازم است که پاسخ‌های درستی داده شود. منصوریان اما نه تنها پاسخی نداد بلکه کوشید افکار عمومی را منحرف کند.

سرمربی استقلال بدون توجه به فهم و شعور رسانه‌ها در مصاحبه پر ابهام خود مدعی شد که استقلال تمایلی به عقد قرارداد با آشنا نداشته و حضور این دروازه‌بان در اردوی ارمنستان صرفا جهت پر کردن جای خالی یک دروازه‌بان بوده است تا فشارکمتری به مهدی رحمتی بیاید. حال باید از منصوریان پرسید که مگر استقلال در رده‌های پایه دروازه‌بان ندارد که او بلافاصله دست می‌گذارد روی صمیمی‌ترین رفیق مهدی رحمتی؟ حتی اگر همانطور که منصوریان گفته حضور آشنا در اردوی ارمنستان برای کاستن از فشارهای احتمالی به مهدی رحمتی باشد که باید تاسف خورد به این ایده و تفکر چرا که استقلال در واقع بخشی از سرمایه‌های اقتصادی خود را صرف شخصی کرده که هیچ قراردادی با باشگاه نداشته است. البته خرده‌ای به حسین آشنا نیست و پیشنهاد استقلال هر کسی را وسوسه و مشتاق می‌کند اما اینجا است که باید از منصوریان و رفقا پرسید آیا اساسا اعتقادی به حفظ بیت‌المال دارند که خیلی راحت سرمایه‌های باشگاه را صرف افرادی می‌کنند که قرار نیست هیچ ثمری برای باشگاه داشته باشند؟

حرف‌های منصوریان در تازه‌ترین مصاحبه‌اش کاملا برخاسته از خشم و تسویه حساب با کسانی است که در واقع دلسوزهای اصلی باشگاه استقلال محسوب می‌شوند و نمی‌خواهند این باشگاه اقدامی انجام دهد که در نهایت به سودش نباشد.

شاید منصوریان خود را تافته‌ای جدا بافته میان استقلالی‌ها بداند و چون از محبوبیت نسبی نیز بهره‌مند است بر این باور است که تمام نظراتش مورد تایید استقلالی‌ها است اما حساس‌تر و استقلال‌دوست‌تر از او همین منتقدانی هستند که هرگز دیده نمی‌شوند و هر گاه که انتقاد درستی را هم مطرح کرده‌اند با چنین واکنش‌های تندی مواجه شده‌اند. مخلص کلام اینکه در نادرستی جذب حسین آشنا تردیدی نبوده و نیست و اگر امروز می‌بینید که باشگاه استقلال هم از این قرارداد منصرف شده دقیقا به دلیل همین انتقادها است.

و منصوریان نیز باید سره را از ناسره خوب تمیز دهد و پرهیز کند از جدایی میان خود و رسانه‌ها و قدم‌هایش را با تامل بیشتر بردارد تا احیانا به سرنوشت قلعه‌نویی دچار نشود.




۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن