تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر خانه‏اى كه ميهمان بر آن وارد نشود، فرشتگان واردش نمى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804680291




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقلال یک-صنعت نفت 2/آبادان خود برزیلته!


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: ورزش > لیگ برتر - در میان ناباوری همگان تیم منصوریان در آزادی به صنعت نفت باخت. ذوب آهن هم بدون گل محمدی فولاد را در اهواز برد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلالی‌ها که با ثبت یک شکست و یک تساوی شروع ناامیدکننده‌ای در لیگ‌برتر داشته‌اند. امیدواری زیادی دارند تا با پیروزی برابر تیم تازه لیگ‌برتری شده صنعت نفت دوباره به روزهای خوبشان برگردند.
استقلال در نیمه اول کاملا بر بازی مسلط بود و بارها دروازه صنعت نفت را با خطر جدی روبرو کرد ولی با بی دقتی و البته عکس العمل های دیدنی حسن هوری موقعیت ها از دست رفت تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید. البته در این نیمه صنعت نفت روی ضد حمله یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه استقلال ایجاد کرد که نتوانست از آنها استفاده کند. استقلال برای کسب اولین پیروزی فصل خود تنها یک نیمه زمان دارد.
جابر انصاری در پست محوطه جریمه چند بازیکن صنعت نفت را دریبل زد و پاسش به کاوه رضایی با ضربه آرام این بازیکن همراه شد.
در دقیقه 6 سانتر فوق العاده پور محمد روی دروازه با ضربه سر زلیکانی همراه شد اما ضربه او با احتلاف کم به بیرون رفت.
استقلالی ها که روی سانتر های خسرو حساب ویژه باز کرده اند بارها توپ را به سمت راست زمین خود بردند ولی نتوانستند از سانترهای شماره دو خود استفاده کنند و نیمه اول با تساوی صفر صفر به پایان رسید.با شروع نیمه دوم این استقلال بود که مالکیت توپ و زمین را به دست گرفت. آنها سر تا پا حمله بودند و روی دروازه نفت آبادان فشار وارد می کردند اما دفاع چند لایه نفتی ها و بی دقتی استقلالی ها در ضربات آخر نتوانست دروازه نفت آبادان را باز کند. در دقیقه 50 سانتر دقیق یعقوب کریمی به روی دروازه با ضربه سر زیبای علی قربانی همراه شد اما توپ به روی تو دروازه برخورد کرد و استقلال از گل اول بازی محروم شد.
در ادامه بازی کاوه رضایی پشت محوطه جریمه در موقعیت عالی از بازیکنان حریف خط گرفت اما ضربه ایستگاهی را امید ابراهیمی به اختلاف زیاد به بیرون زد.
در دقیقه 61 استقلال صاحب یک ضربه کرنر شد و ضربه کرنر خسرو حیدری در یک رفت و برگشت به امید ابراهیمی رسید و ضربه او با عکس العمل شاجاعانه هوری دفع شد.
در ادامه بازی سانتر وریا غفوری را جابر انصاری با یک ضربه سر آرام به دستان حسین هوری فرستاد.
دقیقه 73 کاوه رضایی در موقعیتی عالی توپ را به سمت دروازه زد اما حسین بغلانی از روی خط توپ را بیرون کشید تا تیمش گل دوم را دریافت نکند. دقیقه 76 سانتر فوق العاده یعقوب کریمی از چند بازیکن عبور کرد و علی قربانی با یک بغل پای دقیق دروازه صنعت نفت آبادان را باز کرد.
دقیقه 78 فرار عالی علی عبدالله زاده باعث شد این بازیکن با مهدی رحمتی تک به تک شود اما تکل به موقع زکی پور باعث شد این بازیکن نتواند به سمت دروازه شلیک کند. این صحنه در موقعیت مشکوک به پنالتی اتفاق افتاد.
دقیقه 80 پاس فوق العاده زکی پور از سمت چپ به کاوه رضایی با ضربه این بازیکن همراه بود اما حسن هوری با یک سوپر سیو این موقعیت را از استقلال گرفت.
دقیقه 84 سانتر بی نقص فرشید اسماعیلی روی دروازه یک ضربه می خواست تا وارد دروازه شود اما بختیار رحمانی در این امر ناموفق بود. اما دقیقه 86 فوتبال روی دیگر سکه را نشان داد. رضا نوروزی بازیکن سابق پرسپولیس توانست دروازه استقلال را باز کند. روی اشتباه فاحش وریا غفوری مدافع راست استقلال و تعلل مدافعان میانی این تیم، نورورزی توانست بعد از ماهها در لیگ برتر گلزنی کند، آن هم مقابل استقلال. در شرایطی که منصوریان خسرو، مهره کلیدی اش را از زمین بیرون کشید و عملا تاکتیک خاصی برای حمله نداشت، نفت بود که باز هم در حملات خطرناک تر بود. سرانجام در دقیقه 92 داور یک ضربه پنالتی به سود صنعت نفت گرفت که بغلانی آن را وارد دروازه رحمتی کرد تا صنعت نفت استقلال را در ورزشگاه ازادی شکست دهد.
منصوریان و استقلال با این شکست، از 9 امتیاز سه هفته اول تنها یک امتیاز به دست آوردند که برای آنها یک اتفاق بسیار تلخ است. 

نتایج کامل بازی های امشب لیگ برتر:  
استقلال یک - صنعت نفت آبادان 2
فولاد صفر - ذوب آهن 2
سیاه جامگان صفر - سایپا 2

252 43




جمعه 15 مرداد 1395 - 21:14:14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن