تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814712243




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجساد سرنشینان بالگرد سرنگون شده روسیه در دست النصره است


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: اجساد سرنشینان بالگرد سرنگون شده روسیه در دست النصره است
یک منبع نزدیک به فرماندهی ارتش سوریه اعلام کرد که جسدهای نظامیان روس که در سرنگونی هلیکوپتر می -8 روسیه در حومه حلب کشته شدند، در دست یک گروه مسلح وابسته به النصره است.


به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، این منبع تصریح کرد، صحبت در مورد دو یا سه جسد مربوط به نظامیان روس است.


وی که امش را فاش نشده گفت، این جسدها در دست گروهی مسلح است که یک شخص عربستانی به نام محمد المحیسنی رهبری آن را برعهده دارد. المحیسنی سرکرده‌ای در جبهه النصره است که اخیرا نامش به فتح الشام تغییر یافته است.


این هلیکوپتر روسی روز دوشنبه گذشته زمانی که پس از ماموریت انسانی در حلب به پایگاه حمیمیم در حومه لاذقیه برمی‌گشت، سرنگون شد. وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که هلیکوپتر بر روی مناطق تحت تصرف النصره و گروه‌های "مخالف میانه‌رو" همپیمان با النصره سقوط کرده است و پنج نظامی روس که در این هلیکوپتر بودند، کشته شدند.


در همین حال، یک گروه که نام "نهاد کل امور اسیران" را بر خود گذاشته است، بیانیه‌ای را منتشر و در آن ادعا کرده که به آنها اختیار داده شده است تا در مورد بازگرداندن جسدها به طرف روسی مذاکره کند. این گروه شروطی را نیز مطرح کرده که از جمله آنها آزادی بازداشت شدگان از زندان‌های وابسته به دولت سوریه و حزب الله و برداشتن محاصره از مناطق محاصره شده تحت تصرف مخالفان و رساندن کمک به نیازمندان در مناطق تحت کنترل مخالفان است.


تاریخ انتشار: ۱۵:۳۶ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - 05 August 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن