تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820773648




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چهارمحال و بختیاری پذیرای گردشگران در تعطیلات عید سعید فطر و تابستان - ایسنا


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا:
حوضه آبریز رودخانه کارون در محدوده سد در منطقه سلسله جبال زاگرس واقع شده و از نظر تقسیمات کشوری عمدتا به استان‌های چهار محال و بختیاری و اصفهان تعلق دارد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری گفت: در تعطیلات عید سعید فطر و تابستان استان چهارمحال و بختیاری با ایجاد زیرساخت‌های گردشگری پذیرای مسافران داخلی و خارجی است. یهمن عسگری سوادجانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، از آمادگی کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر و ایجاد زیرساخت های لازم تاسیسات گردشگری چهارمحال و بختیاری برای پذیرایی از گردشگران و مسافران در ایام تعطیلات عید سعید فطر و تابستان خبر داد و اظهار کرد: ظرفیت اسکان برای اقامت در استان نزدیک به 40 هزار نفر شب است که این مکان‌ها شامل هتل، مهمانپذیر، هتل آپارتمان، مجتمع‌های گردشگری، مهمانسراهای ادارات و خوابگاه های دانشجویی هستند. وی با بیان اینکه تعداد 45 پایگاه انتظامی ناجا، تعداد 34 پایگاه‌های امدادی سازمان امداد ونجات هلال احمر، تعداد 41 پایگاه‌ اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی و تعداد 32 پایگاه امداد خودرو( اعم از خودروسازان و کانون اتومبیلرانی و جهانگردی) در سطح استان در این ایام به گردشگران خدمات ارایه می‌دهند، گفت : تعداد 21 راهدارخانه‌ فعال، تعداد 14 شرکت بیمه، تعداد 9 داروخانه‌ شبانه‌روزی، تعداد 17 شوراهای حل اختلاف فعال و تعداد 61 قاضی کشیک فعال آماده ارائه خدمات در تعطیلات تابستان در سطح استان هستند. عسگری سوادجانی با اشاره به اینکه درمانگاه‌ها، مطب‌ها و بیمارستان‌های فعال بخش دولتی مراکز شبانه روزی 25درصد و بیمارستان‌ها 100درصد در این ایام فعال هستند، افزود: 74 درصد درمانگاه‌ها، مطب‌ها و بیمارستان‌های فعال بخش خصوصی در سطح استان هستند. وی به فعال بودن تعداد 18 کیوسک و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و راهنمای مسافر مشترک و متمرکز با مشارکت همه دستگاه‌های متولی، تعداد 5 پایگاه اطلاع رسانی متفرقه که توسط دستگاه‌های مختلف و خارج از طرح تمرکز پایگاه‌ها ایجاد شده و تعداد 200 هزار بروشور و اقلام تبلیغاتی چاپ شده با مشارکت دستگاه‌های متولی  خدمات اطلاع رسانی و راهنمای مسافرین اشاره و تصریح کرد: تعداد 370 نفر از دستگاه‌های متولی از قبیل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی و صنعت، معدن و تجارت کار نظارت و بازرسی را در سطح استان انجام می‌دهند. مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خدمات رفاهی و فرهنگی در استان را شامل  تعداد 11 موزه فعال، برگزاری 230 ساعت جشن، جشنواره، مسابقات فرهنگی و سایر، تعداد 11 نمایشگاه و یا بازارچه مخصوص عرضه صنایع دستی و سوغات، تعداد 81 جایگاه توزیع سوخت فعال و شبانه روزی به صورت ثابت و موقت دانست و خاطرنشان کرد : تعداد 6 مجتمع خدماتی پذیرایی رفاهی بین‌راهی، تعداد 6 ایستگاه صلواتی، تعداد 153 مساجد فعال برای اقامه نماز، تعداد 124 مکان برپایی نماز، تعداد 188 سرویس بهداشتی ثابت و دائمی آماده برای سرویس دهی به مسافران و تعداد 20 حمام عمومی فعال در سطح استان در ایام تعطیلات و تابستان به گردشگران خدمات ارایه می‌دهند.



انتهای پیام


پنجشنبه / ۱۷ تیر ۱۳۹۵ / ۱۰:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن