تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى مردى به همسر خود نگاه كند و همسرش به او نگاه كند خداوند بديده رحمت به آنان نگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815415333




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح کشوری آموزش حقوق شهروندی اجرا می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: طرح کشوری آموزش حقوق شهروندی اجرا می شود مشاور امور بانوان آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت:طرح حقوق شهروندی در سطح مدارس کشور برای دانش آموزان متوسطه دوم، والدین و مربیان آن ها از مهرماه امسال اجرا می شود.
۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۴ مرداد ساعت 12:32

خبرگزاری پانا+علی حیدری

الهه باقری مشاور امور بانوان آموزش و پرورش استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار پانا کرمانشاه؛ با تاکید بر اجرای طرح آموزش حقوق به دانش آموزان، گفت: ارتقا آگاهی دانش آموزان امری ضروری است.
باقری با اشاره به توافق نامه میان وزارت آموزش و پرورش و معاونت امور زنان و خانواده دفتر ریاست جمهور، عنوان کرد: طرح آموزش حقوق اجتماعی و شهروندی به دانش آموزان از مهر ماه سال جاری در مدارس استان اجرا می شود.
وی تصریح کرد: تدوین و ارائه بسته های آموزشی حقوق فردی اجتماعی به دانش آموزان متوسطه دوم، اولیا و مربیان مدارس از برنامه های این طرح است.
به گفته مشاور امور بانوان آموزش و پرورش استان کرمانشاه کارگاه هایی برای مخاطبان طرح آموزش حقوق برگزار می شود.
این مقام مسئول با بیان اهداف این طرح اظهار کرد: ارتقا آگاهی دانش آموزان، والدین و مربیان به حقوق شهروندی، توسعه اخلاق و روابط همدلی و هم بستگی اجتماعی بین اعضا جامعه، احقاق امور مدنی برای مشارکت در عرصه های مختلف آمادگی اجتماعی اهداف اصلی این طرح است.
باقری با اشاره به برگزاری طرح آموزش حقوق شهروندی در سال گذشته که 15 استان در آن حضور داشتند، یادآور شد:26هزار و 670دانش آموز دختر و پسر، 660نفر مربی و 26 هزار و 670نفر از اولیا این دانش آموزان با دریافت 54 هزار بسته آموزشی در این طرح شرکت کردند.
مشاور امور بانوان آموزش و پرورش استان کرمانشاه در پایان بیان کرد: امید وارم این برنامه در راستای ارتقا سطح فرهنگ اجتماعی دانش آموزان واقع شود.
خبرنگار:/علی حیدری/













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن