تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه قرآن ظاهرش زيباست و باطنش عميق، عجايبش پايان ندارد، اسرار نهفته آن پايان نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814712610




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشدید حملات طالبان در جنوب افغانستان


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
تشدید حملات طالبان در جنوب افغانستان
تشدید حملات طالبان در جنوب افغانستان منابع محلی و بزرگان ولایت هلمند در جنوب افغانستان با اشاره به افزایش فعالیت‌های طالبان می‌گویند که نیروهای امنیتی و نظامی این ولایت تنها در حالت دفاعی قرار دارند.


به گزارش فرهنگ نیوز، منابع محلی ولایت هلمند در جنوب افغانستان اعلام کردند: طالبان در پنج شهرستان ولایت هلمند از قدرت بیشتری در مقابل نیروهای امنیتی و نظامی افغان برخوردار هستند.

منابع تصریح کردند: این در حالی است که  هفت شهرستان دیگر ولایت هلمند نیز با تهدید جدی امنیتی روبرو است و امکان گسترش فعالیت‌های طالبان وجود دارد.

نمایندگان و بزرگان ولایت هلمند در این باره می‌گویند که مردم بر اثر درگیری‌های شدید از شهرستان‌های «نادعلی»، «خانشین» و گرمسیر مجبور به ترک خانه‌ها و محل سکونت خودشان شده‌اند.

آنها خاطرنشان کردند: نیروهای امنیتی و نظامی مستقر در ولایت هلمند تنها در حالت تدافعی قرار دارند و تلاشی برنامه‌ای برای گسترش دامنه حاکمیت خود در این ولایت نمی‌کنند.

وزارت دفاع افغانستان در این باره اذعان داشت: به دلیل موقعیت استراتیژیک ولایت هلمند در جنوب افغانستان، طالبان در تلاش هستند تا حملات خود را بر ولایت‌های همجوار با هلمند نیز گسترش دهند.
 

منبع: تسنیم


95/5/13 - 13:43 - 2016-8-3 13:43:40





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن