تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803056969




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمره قبولی برای 12 بازیکن خارجی لیگ برتر


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نمره قبولی برای 12 بازیکن خارجی لیگ برتر
پس از برگزاری بازی های لیگ شانزدهم در دو هفته اول، 22 بازیکن خارجی برای تیم های لیگ برتری به میدان رفتند. از این تعداد بازیکن 12 نفر توانستند برای تیم های شان بدرخشند.

به گزارش "ورزش سه"، در دو هفته اول لیگ شانزدهم اغلب بازیکنان خارجی حاضر در تیم های مختلف به میدان رفتند و در این میان 12 نفر توانستند در حداقل یکی  از بازی های تیم شان بدرخشند.
با بررسی موفق ترین بازیکنان خارجی حاضر در لیگ برتر همراه "ورزش سه"، باشید:    
دروازه بان
 سه گلر از چهار دروازه بانی که برای تیم های خود به میدان رفتند توانستند در مجموع عملکرد موثری داشته باشند.  
فرناندو ده خسوس – گسترش فولاد  ( 180 دقیقه) بهترین دروازه بان لیگ پانزدهم در دو بازی اخیر توانست به خوبی برای تیم جدیدش بدرخشد، خسوس برزیلی در دو بازی ابتدایی گسترش فولاد دروازه خود را بسته نگه داشت و علاوه بر آن موقعیت های خوبی از حریفان مهار کرد.  
رافائل روبالو – استقلال خوزستان (180 دقیقه)
یک برزیلی دیگر در جمع خوزستانی ها، او که پس از اخراج داودی در بازی سوپرجام در بازی اول تیم قهرمان به میدان رفت علی رغم دریافت دو گل، در مجموع توانست موقعیت های خوبی را از حریف مهار کند، روبالو در دومین دیدار نیز در برابر مهاجمان استقلال یک بار تسلیم شد اما بازی موفقی را به نمایش گذاشت.  
مانوئل فرناندز – ماشین سازی (90 دقیقه)
دروازه بان اسپانیایی ماشین سازان در بازی این تیم برابر گسترش فولاد برای اولین بار در ترکیب این تیم به میدان رفت و توانست بازی بی نقصی را از خود به نمایش بگذارد، گلر سابق لاکرونیا در دربی تبریز توانست در چند موقعیت عملکردی فوق العاده داشته باشد.  
مدافعان
موسی کولیبالی – سپاهان (180 دقیقه)
مدافع سابق تیم استقلال خوزستان که سه فصل اخیر را زیر نظر عبداله ویسی به بازی پرداخت در این فصل پیراهن سپاهانی ها را به تن کرد و توانست به مانند بازی های قبل، کم نقص عمل کند. دروازه سپاهانی ها در این بازی یک بار باز شد. کولیبالی از مدافعان اهل مالی است که در لیگ ایران مشغول به بازی است.  
لئون هایراپتیان – پیکان (180 دقیقه)
مدافع ملی پوش تیم ملی ارمنستان در دوبازی اخیر تیم پیکان کم اشتباه ظاهر شد، این بازیکن که خیلی زود با دیگر مدافعان پیکان هماهنگ شد در بازی اول این تیم از ناحیه صورت دچار پارگی شد اما بازهم برای این تیم به میدان رفت.  
ادسون هنریکه – ماشین سازی (180 دقیقه)
مدافع 28 ساله ماشین سازی که در فصل نقل و انتقالات به این تیم پیوست در هر دو بازی به عنوان یکی از بازیکنان منتخب خطیبی در دو دیدار قبلی به میدان رفت، هنریکه سابقه بازی در تیم های بوتافوگو و فیورنزه برزیل را در کارنامه خود دارد.  
آزاردات هارویان – پدیده (180 دقیقه)
دیگر مدافع ملی پوش ارمنستانی حاضر در فوتبال ایران که در فصل نقل و انتقالات به تیم پدیده پیوست به عنوان بازیکن منتخب مهاجری در دفاع چپ به میدان رفت و عملکرد مثبتی داشت.      
هافبک ها
مگنو باتیستا – گسترش فولاد (180 دقیقه)
هافبک برزیلی گسترشی ها که همیشه حمایت کمالوند را همراه خود می دید در این فصل نیز به مانند سال های اخیر برای این تیم به میدان رفت و اتفاقا نشان حمایت های سرمربی این تیم از وی بی دلیل نیست، مهمترین خصیصه بازی مگنو، کم نوسان بودن اوست.  
هادی کاها – ماشین سازی (180 دقیقه)
پس از حضور ماشین سازان در اردوی تدارکاتی گرجستان، یک بازیکن گرجی به این تیم پیوست، هافبک دفاعی جدید این تیم تبریزی، هادی کاها است که در دوبازی اخیر این تیم به خوبی میانه میدان از آن خود کرد، حال باید دید با حضور آندو در این تیم، چه اتفاقی در میانه می افتد و کاها بازهم می تواند در ترکیب ثابت به میدان برود یا خیر.  
کرار جاسم – تراکتورسازی (180 دقیقه)
هافبک جنجالی سال های اخیر فوتبال ایران یک بار دیگر به تبریز رفت تا به یاد دوران موفق خود در این شهر، بازهم با تراکتورسازان بدرخشد، این بازیکن عراقی که در هر دو دیدار تیمش به میدان رفت یکی از بهترین بازیکنان قلعه نویی و تیمش محسوب می شد که در بازی اول یک پاس گل نیز برای سایر بازیکنان این تیم مهیا کرد.  
گوی هیان کیم – صنعت نفت آبادان (90 دقیقه)
هافبک دفاعی جدید آبادانی ها که سابقه حضور در تیم المپیک کره جنوبی را در کارنامه خود دارد در فصل نقل و انتقالات به این تیم پیوست در بازی اول این تیم در میدان حضور نداشت اما در دیدار گذشته برابر تراکتورسازان به میدان رفت و توانست در میانه میدان در برابر هافبک های تراکتورسازی مقاومت کند.    
مهاجم
لوسیانو ادینیو – تراکتورسازی (159 دقیقه)
مهاجم سابقا تراکتوری که در این فصل باز هم در تبریز حضور یافت هر چند در دیدار گذشته نتوانست موفقیتی داشته باشد در بازی ابتدایی علاوه بر به ثمر رساندن یک گل، بارها خط دفاع تیم حریف را آزار داد.

12:38  1395/05/13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن