تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند نماز بنده‏اى را كه دلش همراه بدنش نيست نمى‏پذيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802409171




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست مشترک مسئولین آموزش و پرورش و صدا و سیمای مرکز کردستان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نشست مشترک مسئولین آموزش و پرورش و صدا و سیمای مرکز کردستان برگزار شد با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و صدا و سیمای مرکز استان کردستان نشست مشترکی به منظور هماهنگی و اجرای برنامه ها برگزار شد .
۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۳ مرداد ساعت 10:28

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا کردستان ،این نشست با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان، مدیر کل صدا و سیمای مرکز کردستان ، معاونین سواد آموزی و تربیت بدنی و سلامت و رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش به منظور هماهنگی در تهیه و تولید برنامه های آموزشی ، پرورشی ، ورزشی و سواد آموزی و اطلاع رسانی آن از طریق صدا و سیمای مرکز استان کردستان برگزار شد. در این نشست قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان از حسن توجه مدیر کل صدا و سیمای استان به آموزش و پرورش و همکاری دست اندرکاران این مرکز در اطلاع رسانی و اجرای برنامه های آموزش و پرورش تقدیر کرد . وی با اشاره به جایگاه دستگاه تعلیم و تربیت در جامعه و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت توجه بیش از پیش رسانه ملی به موضوعات مربوط به آموزش و پرورش و برنامه های فرهنگی و آموزشی گفت : با توجه به گستردگی مخاطبان آموزش و پرورش شامل دانش آموزان ، فرهنگیان و اولیای محترم ضرورت دارد در برنامه های صدا و سیما به برنامه های آموزش و پرورش بیشتر پرداخته شود . رشید قربانی با تشکر از همکاری صدا و سیمای مرکز کردستان در اطلاع رسانی برنامه های مختلف ، آگاهی بخشی به اولیای محترم را در خصوص ثبت نام دانش آموزان ، هدایت تحصیلی ، انتخاب رشته و برنامه های پروژه مهر و شروع سال تحصیلی ضروری دانست و اظهار داشت: در صورت حضور کارشناسان آموزش و پرورش در برنامه های مرتبط ، موضوعات تشریح و تبیین خواهد شد .   مدیر کل آموزش و پرورش کردستان ، سواد آموزی را از برنامه های اولویت دار استان عنوان کرد و با اشاره به ضرورت بهره گیری از ظرفیت های استانی برای پوشش حداکثری سواد آموزان و پتانسیل بالای صدا و سیما در اطلاع رسانی برنامه های این حوزه و تشویق بی سوادان و کم سوادان برای شرکت در کلاس های سواد آموزی ، خواستار همراهی در این خصوص و اجرایی شدن قرارداد همکاری فی ما بین شد .    قربانی از برگزاری مسابقات قهرمانی ژیمناستیک دانش آموزان دختر و پسر دوره ابتدایی و دوره اول متوسطه به میزبانی آموزش و پرورش کردستان از 25 مرداد لغایت نهم شهریور در سنندج خبر داد و با اشاره به اهمیت برگزاری این رویداد مهم ورزشی با حضور حدود 1500 نفر دانش آموز ، داوران ، سرپرستان ، ناظران ، مسئولین و دست اندرکاران و مجموعه عوامل اجرایی ، خواستار مساعدت صدا و سیمای مرکز استان در اطلاع رسانی این رویداد ورزشی دانش آموزی و تهیه و تولید برنامه های مرتبط شد . امان الهی مدیر کل صدا و سیمای مرکز کردستان نیز در این نشست با اشاره به جایگاه آموزش و پرورش و گستردگی مخاطبین آن در جامعه و ضرورت پرداختن به مسائل مربوط به تعلیم و تربیت ، رویکرد صدا و سیما را همکاری همه جانبه با مسئولین و دست اندرکاران آموزش و پرورش عنوان کرد و از آمادگی بخش های مختلف در این راستا خبر داد .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن