تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توكّل كردن (به خدا) بعد از به كار بردن عقل، خود موعظه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819867856




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم کردستان همواره در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی حضوری فعال دارند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار كردستان: مردم کردستان همواره در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی حضوری فعال دارند استاندار کردستان گفت: مردم ایران و به ویژه مردم کردستان همواره ثابت کرده‌اند از هر قوم، مذهب مدافعان همیشه در عرصه دفاع از انقلاب و کشور هستند.
۱۳۹۵ سه شنبه ۱۲ مرداد ساعت 13:09

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا كردستان ،عبدالمحمد زاهدی استاندار كردستان در نخستین همایش و نشست هم اندیشی عناصر راهیان نور کشور با عنوان سفیران نور بزرگداشت شهدای پیشمرگان مسلمان کرد و نیز مراسم تجلیل از مسئولین و خادمان کاروان های راهیان نور استان کردستان در محل سالن آمفی تئاتر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سنندج با بیان این مطلب اظهار داشت: خوشبختانه شاهد هستیم که این برنامه علاوه بر سفیران راهیان نور، تجلیل از پیشمرگان مسلمان کرد است که به راستی ایثار و از خودگذشتگی آنان در طول تاریخ انقلاب به ویژه در هشت سال جنگ تحمیلی بی‌نظیر است و باید به درستی این رشادتها به جامعه ارائه شود. زاهدی در بخشی دیگر از سخنان خود افزود: در حقیقت پیشمرگان مسلمان کُرد انسان‌های بزرگی بودند که در سخت‌ترین روزهای مظلومیت نظام جمهوری اسلامی در مناطق غربی به صورت خودجوش سازماندهی و در برابر دشمنان ایستادگی کردند. وی خاطر نشان کرد: تقدیم یک هزار شهید پیشمرگ مسلمان کرد در کردستان که در تمام مرزهای کشور در طول هشت سال جنگ تحمیل زیر آماج حملات رژیم بعث و حرکات ایزایی عناصر ضدانقلاب بود یکی از مهم ترین الگوهای ایثار و از خودگذشتگی مردم کردستان در دفاع از ارزش های متعالی انقلاب اسلامی است. استاندار کردستان تصریح کرد: همه آگاه هستیم که مردم کردستان در طول 8 سال جنگ تحمیلی در دو جبهه جنگیدند و از تمامیت ارضی کشور و انقلاب اسلامی جانانه دفاع کردند که این بسیار ارزشمند است و باید این فداکاریها در تاریخ کشور و انقلاب ماندگار شود. زاهدی اظهار داشت: در روزهایی که سران نظام استکبار نظام اسلامی را به خاک می‌دیدند و صدام به عنوان یک مزدور حرکت کور علیه ایران را آغاز و امید و آرزوی گرفتن تهران را در یک هفته داشت یک مسأله مهم را نادیده گرفته بود. وی  با بیان اینکه عدم شناخت ملت بزرگ ایران را عامل اصلی شکست دشمن در جنگ تحمیلی دانست و افزود: دشمنان دیدن و شاهد بودن که ملت ایران چگونه از کشور و نظام خود دفاع کردند، اما عبرت نگرفتند. استاندار کردستان با بیان اینکه دشمن در مناطق قومی آرزوهای بیشتری برای پیروزی در سر داشت در ادامه تاکید کرد: اما به فضل خدا بیشترین ضربه را از این مناطق متحمل شدند. وی گفت: در واقع بی‌توجهی به انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل آینده منجر به بی‌هویتی نسل‌ها می‌شود عدم پرداختن به انتقال ایثارگری‌های دوران دفاع مقدس به جامعه، نسل آینده را به نسلی بی‌هویت تبدیل می‌کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن