تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان، درنده اى است كه اگر رها شود، گاز مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818889254




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باتجربه‌تر شدن جوانان بسكتبال براي رسيدن به تيم بزرگسالان


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: باتجربه‌تر شدن جوانان بسكتبال براي رسيدن به تيم بزرگسالان
قهرماني تيم جوانان افتخار بزرگي بود. چين سابقه چند دوره قهرماني در اين رقابت‌ها را دارد و هر ساله تيم‌هاي قدرتمندي را به مسابقات مي‌آورد.


قهرماني تيم جوانان افتخار بزرگي بود. چين سابقه چند دوره قهرماني در اين رقابت‌ها را دارد و هر ساله تيم‌هاي قدرتمندي را به مسابقات مي‌آورد. ما در دور اول واقعاً گروه سختي داشتيم و قرارگيري تيم‌هاي اين گروه در رده‌هاي اول تا چهارم نشان‌دهنده اين قضيه است، همچنين لبنان نيز تيم بسيار خوبي داشت. تيم ما هم بعد از بازي سوم، ترکيب اصلي خود را پيدا کرد. بسکتبال در غرب و شرق آسيا متفاوت از يکديگر است. در شرق آسيا تيم‌ها بازي سرعتي انجام مي‌دهند ولي در غرب آسيا تيم‌ها، بسکتبال کلاسيک بازي مي‌کنند. در اين قهرماني شرايط ميزباني به ما کمک بسياري کرد و سند قهرماني ما زماني امضا شد که چين را برديم و بعد از آن برد، خيلي راحت توانستيم کره و ژاپن را شکست دهيم ولي نکته مهم اين است که ما بايد دو نوع بسکتبال متفاوت بازي کنيم.

يک نوع برابر تيم‌هاي غرب آسيا و نوع ديگر مقابل تيم‌هاي شرق آسيا که بسکتبال سرعتي بازي مي‌کنند و براي اين نوع بازي نياز به نفرات داريم. با اين قهرماني بسكتبال نشان داد كه براي سال‌هاي آينده پشتوانه خوبي دارد كه مي‌توانند به تركيب تيم ملي بزرگسالان اضافه شوند با اين وجود معتقدم كه از تيم فعلي ابتدا بايد بازيکنان جديدي که به تيم اردوي تيم ملي دعوت مي‌کنيم را در تيم ملي «ب» به کار بگيريم و اگر کسي قابليت حضور در تيم ملي بزرگسالان را داشت به اين تيم اضافه شود. به نظرمن اينکه بازيکنان اين تيم را به عنوان اعضاي تيم ملي بزرگسالان مطرح کنيم، کار خيلي معقولانه‌اي نيست. ما مي‌توانيم بازيکنان جوان را در قالب يک تيم در ليگ برتر شرکت دهيم تا شرايط بازي بزرگسالان را درک کنند. براي تداوم اين موفقيت‌ها بايد زمينه‌اي را فراهم آورد تا اين قهرماني ادامه دار  باشد. در همين راستا معتقدم كه تيم‌هاي پايه بسکتبال نياز به بازي تدارکاتي بيشتري دارند تا تجربه کسب کنند و گرفتن ميزباني رقابت‌هاي مختلف آسيايي و بين‌المللي و همچنين پخش زنده بازي‌‌ها به کشف استعدادها کمک زيادي مي‌کند تا روند پشتوانه‌سازي كه نتيجه آن را در قهرماني جوانان در آسيا ديديم، در سال‌هاي آينده نيز ادامه داشته باشد.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن