تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه دیدید که بنده ای گناهان مردمان را جستجو می کند و گناهان خویش را فراموش کرده...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820803320




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشییع پیکر مطهر 2 شهید دوران دفاع مقدس در سمنان


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: تشییع پیکر مطهر 2 شهید دوران دفاع مقدس در سمنان
پیکر مطهر دو شهید دوران دفاع مقدس با حضور پرشور مردم و مسؤولان در سمنان تشییع شد.
 آیین تشییع و خاک‌سپاری پیکر مطهر شهید «رضاعلی اعرابیان» و یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس صبح امروز با حضور پرشور مردم و مسؤولان در سمنان برگزار شد.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل‌محمد(عج) استان سمنان در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار داشت: پیکر پاک شهید رضاعلی اعرابیان پس از تشییع در مرکز استان سمنان، برای خاک‌سپاری به زادگاهش در روستای دلازیان سمنان منتقل می‌شود.
مهدی دیابی افزود: پیکر پاک شهید گمنام دوران دفاع مقدس نیز پس از تشییع در سمنان از محل معراج‌الشهدا تا گلزار شهدای این شهر، به مرکز آموزشی پدافند هوایی سمنان منتقل و در آنجا خاک‌سپاری می‌شود.
وی گفت: جلسه‌های هماهنگی متعددی به منظور برگزاری باشکوه آیین تشییع پیکر مطهر شهید رضاعلی اعرابیان و یکی از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس در سمنان برگزار شده است و امروز شاهد آیینی پرشکوه در مرکز استان بودیم.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل‌محمد(عج) استان سمنان اضافه کرد: تشییع پیکر شهید اعرابیان در روستای دلازیان نیز انجام می‌گیرد و با حضور مردم، آیین خاک‌سپاری صورت خواهد گرفت؛ مردم قدرشناس استان سمنان همواره در آیین‌های مربوط به شهدا حضوری مثال‌زدنی داشته‌اند.




تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن